Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:04:18 GMT

شناسایی ۱۵ نقطه حادثه خیز در مرودشت

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۰۰۰۶

شناسایی ۱۵ نقطه حادثه خیز در مرودشت

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مراسم افتتاح ساختمان تعویض پلاک شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی در بحث ترافیکی انجام شده است، گفت: علی رغم اینکه از قدیم زیرساخت‌های لازم برای خدمات شهری و تردد خودرو‌ها پیش‌بینی نشده است، اما شهرداری توانست اقدامات خوبی در این زمینه انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اقدامات شهرداری را کمک به نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی دانست و افزود: با اقدامات خوب شهرداری باری از دوش نیرو‌های ما برداشته خواهد شد چرا که اگر خیابان‌ها و معابر مسطح و یکنواخت نباشند، مشکلات ترافیکی برای مردم ایجاد می‌شود و اولین تماس آن‌ها با ۱۱۰ و نیرو‌های پلیس خواهد بود.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: ۱۵ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان شناسایی شده است که از فرماندار و شهردار تقاضا داریم نسبت به برطرف کردن مشکلات این نقاط حادثه خیز اقدام کنند.
انتهای پیام/م

شناسایی نقاط حادثه خیز در مرودشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر درویشی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در این شهرستان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می‌کردند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی نوشهر، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های عملیاتی، ۲۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف سیستم‌های رایانه‌ای، جزوات و کتاب‌های آموزشی در بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی با اشاره به اینکه وعده سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت‌ها و تأمل در انجام معاملات وسوسه انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6090249

دیگر خبرها

  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور