Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@23:48:20 GMT

قیمت طلا امروز ۱۳۹۸/۰۷/۱۹

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۱۷۲۱

قیمت طلا امروز ۱۳۹۸/۰۷/۱۹

رویداد۲۴ در حالی که سرمایه گذاران در انتظار مشخص تر شدن وضعیت جنگ تجاری و برگزیت هستند قیمت طلت امروز با افزایش مواجه بود و بخشی از افت قیمت ناشی از امیدواری ها نسبت به نتیجه مذاکرات تجاری آمریکا و چین را خنثی کرد.

در عین حال قیمت فلز پالادیوم نیز امروز با 0.2 درصد افزایش به بالاترین رقم تاریخ فروش این فلز یعنی‌17‌04 دلار و 59 سنت رسید و در مسیر رشد هفتگی حدودا 2 درصدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فلز که در صنعت خودروسازی مصرف‌دارد چهارمین جلسه افزایشی متوالی خود را پشت سر می گذارد.

بر اساس‌این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد افزایش به 1499 دلار و 15 سنت رسید، اما در معاملات هفته جاری‌حدود 0.3 درصد کاهش داشته است. قیمت طلا‌ در بازار آمریکا امروز 0.1 درصد افزایش به 1502 دلار و 30 سنت رسید.

برایان لن تحلیلگر بازار طلا در سنگاپور گفت: «ما خبرهای مثبتی از مذاکرات تجاری دریافت کرده ایم اما هنوز هیچ نتیجه قطعی ای به دست نیامده است. بازار همچنان اندکی تردید دارد...برخی تحولات هنوز بلاتکلیف هستند مثل برگزیت بدون توافق. زمان در حال سپری شدن است و پیشرفت چندانی حاصل نشده است. وضعیت هنگ کنگ نیز هنوز آرام نشده است.»

پس از آنکه ترامپ اعلام کرد که با مذاکره کننده ارشد چین دیدار خواهد کرد ارزش سهام در بازارهای بورس افزایش داشت. در همین حال یک مقام کاخ سفید گفته روز اول مذاکرات احتمال‌بهتر از حد انتظار بوده است.

هرچند این احتمال وجود دارد که دو طرف‌در پاره ای مسائل نظیر ارز و حقوق مالکیت معنوی به توافقاتی دست یابند اما‌ بعید است آنها بر سر موضوعات پرمناقشه به تفاهمی برسند.

منبع: رویترز

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 طلا قیمت طلا اونس طلا جنگ تجاری بازار طلا سرمایه گذاری طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد

قیمت طلا در بازار جهانی ۱.۷ درصد کاهش یافت و در کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار فرود آمد. بر همین اساس، اونس طلا در بازار جهانی ۲ هزار و ۲۹۴ دلار قیمت دارد که کاهش ۴۲ دلاری را نشان می‌دهد.

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت طلا در طول یک هفته گذشته افت ۲۶ دلاری و به عبارتی ۱.۱ درصدی را تجربه کرده است. اما همچنان عملکرد بازار جهانی طلا در طول یک ماه گذشته، افزایش ۶۲ دلاری قیمت اونس طلا را نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ |برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی