Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:27:40 GMT

فرمانده کل ارتش از یگان‌های ارتش بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۱۹۰۶

فرمانده کل ارتش از یگان‌های ارتش بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در ادامه حضور خود در استان آذربایجان غربی، از یگان های  نیروی زمینی ارتش اعم از تیپ ۱۶۴متحرک هجومی پیرانشهر، تیپ ۳۶۴ متحرک هجومی مهاباد، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی پادگاه قوشچی، تیپ ۲۶۴ سلماس و یگان های نیروی پدافند هوایی ارتش شامل  ایستگاه راداری، موشکی و فاشا بازدید و توان عملیاتی و حاضر به کاری آنها را ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش در این یگان‌ها، از نمایشگاه ابتکارات و ابداعات کارکنان بازدید و با فرماندهان، مسئولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و کارکنان پایور و وظیفه به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

بازدید از اماکن نظامی، فرهنگی، رفاهی و ورزشی یگان‌ها از دیگربرنامه های سرلشکر موسوی در این بازدیدها بود.

گفتنی است، در این بازدید امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرلشکر موسوی را همراهی کرد.

کد خبر 4743366

منبع: مهر

کلیدواژه: سید عبدالرحیم موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ حیدری مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران علی لاریجانی محمدجواد ظریف اربعین 98 هیئت دولت اربعین حسینی انقلاب اسلامی ایران مالیات بر ارزش افزوده شورای نگهبان ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل