Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان خراسان شمالی با اشاره به سالروز ۱۹ مهر ۹۱ و حضور بی نظیر مردم در استقبال از رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: مردم استان عقل، شعور و فکر و دینداری و غیرت و پایمردی خود را با این حضور در صحنه اعلام کردند.
وی افزود: مردم ما در این روز نمره ۲۰ گرفتند و همین امر باعث شد رهبری اعلام کنند که از حضور مردم لذت برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به همزمانی حضور رهبری در خراسان شمالی با آغاز تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشور، خاطرنشان کرد: با این وجود تمام مردم استان برای استقبال از ولی فقیه خود به میدان آمدند تا نشان دهند تابع ولایت فقیه هستند و این مسائل بر ارادت آنان به رهبری نظام تاثیر منفی نمی گذارد.
وی حضور ۸ روزه رهبری در خراسان شمالی را دارای پیام‌های بسیار دانست و گفت: این حضور به دنیا نشان داد رهبر ما موقعیت شناس بوده و جایی را انتخاب می کنند که پرونده دلاوری هایش روشن است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به برکات بسیار سفر رهبری به استان یادآور شد: این سفر ۱۸ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال برکت مادی به همراه داشت که طی آن یکهزار و ۱۳۵ پروژه به بهره برداری رسید.
وی گفت: امروز اگر استان رو به توسعه است از برکات همان حضور است بنابراین می توان گفت که توسعه خراسان شمالی در این سفر کلید خورد.
یعقوبی، قرار گرفتن بسیاری از ادارات خراسان شمالی در فضاهای مستقل و بهره‌برداری از تعداد زیادی کلاس‌های درس، تخت های بیمارستانی و سالن های ورزشی را از برکات این سفر دانست که با هزینه کرد اعتبارت مصوب آن سفر، خراسان شمالی ۲۰ سال جلو افتاد.
 حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی به برکات معنوی این سفر نیز اشاره کرد و گفت: ملت ما با حضور رهبری احساس کرد که حضور روحانیت و ولی فقیه در رأس نظام باعث افتخار و سربلندی و عزت مندی است.
وی روحانیت و مردم را مانند ماهی و آب دانست و اظهار داشت: در سفر رهبری، این مساله به وضوح اثبات شد و مردم ما نیز با حضور پرشور خود آن را لذت بخش کردند.
مقام‌معظم رهبری ۱۹ مهرماه سال ۹۱ به خراسان شمالی سفر کرده و ۸ روز مهمان مردم خونگرم این استان شدند.

ط/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مقام معظم رهبری خراسان شمالی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی

علی ربانی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ماه گذشته بیش از ۵۵ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی توسط دوربین‌های ثبت تخلف به ثبت رسید.

وی افزود: محور چمن بید - گلستان، قوچان - فاروج و ایرج - جاجرم - بجنورد به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را دارند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی راهداری خراسان شمالی تصریح کرد: محور بجنورد - ایرج - جاجرم و گرمه - سه راهی چمن بید، سه راهی پیش قلعه به راز و جرگلان بیشترین تخلف سرعت لحظه‌ای ثبت شده است.

ربانی ادامه داد: در فروردین امسال کمترین تخلف سرعت در محور بجنورد - آشخانه بوده است.

وی با بیان اینکه سرعت متوسط وسایل نقلیه عبوری ثبت شده در کلیه راه‌های استان ۸۵ کیلومتر است، تصریح کرد: محورهای خراسان شمالی به ۴۰ سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت مجهز است و از کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در طول مسیر، سرعت مجاز را رعایت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

کد خبر 6096231

دیگر خبرها

  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد