Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:51:50 GMT

آمریکا دشمن اصلی تمامی مسلمانان در جهان است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۲۴۹۵

آمریکا دشمن اصلی تمامی مسلمانان در جهان است

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: وحدت و همدلی یکی از نیازهای لازم و ضروری در بین تمامی مسلمانان و کشورهای اسلامی است.

وی ضمن اشاره به دشمنی‌های مختلف بر علیه دین مبین اسلام، افزود: در زمان حیات با برکت حضرت محمد (ص) دشمنی ها بر علیه دین مبین اسلام وجود داشت و امروز هم متاسفانه این دشمنی ها بر علیه مسلمانان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمن اصلی تمامی مسلمانان در سراسر جهان کشور آمریکا است و به همین دلیل این کشور با توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشورهای اسلامی و مسلمان است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به هیچ تعهدات خود پایبند نیست، بیان کرد: این کشور تمامی تعهدات خود زیرپا می گذارد و این مهم را طی سال‌های اخیر بارهای بار انجام داده است و این یک درس عبرت برای تمامی کشورهای مسلمان و آزادیخواه است.

ماموستا خدایی وجود امنیت پایدار در کشورمان را الگویی برای سایر کشورهای جهان عنوان کرد و اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت وجود انقلاب و نظام اسلامی دارای امنیتی پایدار است و انتظار می رود که با حضور هرچه بهتر مردم در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب و نظام این امنیت آرامش ادامه داشته باشد.

وی ضمن تأکید بر لزوم حضور و مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام، یادآور شد: امروز به برکت وجود نیروهای مسلح و توانمند جمهوری اسلامی ایران آماده است تا از دستاوردهای خود به بهترین شکل ممکن دفاع کند.

امام جمعه سنندج خواستار ترویج آموزه‌های دینی در سطح جامعه شد و افزود: ترویج آموزه های دینی در جامعه باعث سلامت و سعادت هر چه بهتر حال می شود و به همین دلیل ما باید نسبت به اجرای دستورات دینی و اسلامی با حساسیت ویژه ای برخورد کنیم.

کد خبر 4743430

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه سنندج خطبه های نماز جمعه ایالات متحده آمریکا اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام گرگان قزوین شیراز گردشگری زائران اربعین بیرجند شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد گفت: آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است.

حامد امیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از شش ماه از حملات وحشیانه، ناجوانمردانه و ضد انسانی رژیم سفاک و اشغالگر قدس به غزه می‌گذرد و ده‌ها هزار انسان بی‌گناه که عموم آن‌ها کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع بوده‌اند آماج حملات ویرانگر این رژیم جعلی قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این جنایت‌ها موجی از اعتراض گسترده در جهان علیه متجاوزان و جنایتکاران صهیونیست آغاز شده و تمام ابزارها و ظرفیت‌های نظام سلطه از جمله نهادهای حقوقی بین‌الملل و قدرت رسانه‌ای غرب، برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت‌ها مورد استفاده قرار گرفته و علی‌رغم همه این تلاش‌ها، صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها در جنگ روایت نیز در برابر موج آزادی‌خواهی شکست خورده و افکار عمومی در جهان اکنون بیش از هر زمان علیه آن‌ها و نظام سلطه بیدار شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد اضافه کرد: امروز عوامل صهیونیستی دیگر نمی‌توانند تظاهر به انسان‌دوستی کنند و افکار عمومی در جهان پی به ماهیت و خوی جنایت‌کار و وحشی صفت این رژیم برده‌اند.

امیری بیان کرد: دانشگاه و نهاد علم در تاریخ همواره آغازگر تحولات سیاسی و اجتماعی بوده و نفی استبداد و آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است که در این موضوع نیز شاهد انفجار و خروش وجدان‌های بیدار جوانان دانشجو علیه جنایت‌های ضد بشری و نسل‌کشی در غزّه بوده‌ایم که این جوشش جوانان نشانگر این بوده که دوران تحریف تاریخ و وارنه نشان دادن حقیقت توسط صهیونیسم با ابزار رسانه و سلطه‌گری به پایان رسیده و این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا با برخورد، سرکوب و دستگیری گسترده اساتید و دانشجویان توسط مدعیان دروغین دموکراسی و آزادی بیان که نام دموکراسی را یدک می‌کشند، مواجه شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد تصریح کرد: نفوذ جنبش‌های دانشگاهی در آمریکا و اروپا در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به‌سرعت در حال گسترش است، اساتید و دانشجویان در این جنبش جهانی دانشگاهی و بشردوستانه در دفاع از کودکان، زنان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده‌اند تا عاملان جنایت در غزه را وادار به پایان نسل‌کشی و جنگ در غزه کنند و همچنین این جنبش‌های دانشگاهی خواستار محاکمه و مجازات سران رژیم صهیونیستی هستند.

امیری اظهار کرد: این دانشگاه نیز همگام با سایر دانشگاه‌های کشورمان ضمن اعلام حمایت و همراهی خود از حرکت جنبش دانشگاهی، انسان دوستانه و بشردوستانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و سایر کشورهای اروپایی، هرگونه سرکوب خشونت‌آمیز پلیس آمریکا و دیگر کشورها را محکوم کرده و خواستار حمایت جهانی دانشگاهیان از این جنبش دانشگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: امید است در پرتو این بیداری جهانی و وجدان‌های پاک، شاهد نابودی رژیم جنایتکار، سفاک و وحشی صفت صهیونیست و رفع ظلم و زورگویی و ستم در جهان و حرکت در مسیر تعالیم و معرفت الهی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند