Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: ششمین گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد غرب کشور به میزبانی لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ناهید پرویزپور در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ششمین گردهمایی سازمان‌های مردم نهاد غرب کشور، اظهار کرد: لرستان نهم تا ۱۲ آبان‌ماه میزبان حدود ۱۷۵ فعال مردم‌نهاد به‌ویژه در حوزه‌های بانوان و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این مطلب که گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد غرب کشور با هدف افزایش توانمندسازی زنان با حضور معصومه ابتکار در خرم‌آباد برگزار خواهد شد، ادامه داد: فعالان سازمان‌های مردم نهاد به‌ویژه در حوزه بانوان از استان‌هایی مانند کرمانشاه، همدان، ایلام در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

پرویزپور با ذکر این مطلب که از هر استان ۳۰ نفر شرکت خواهند کرد، ادامه داد: تعامل با سازمان‌های مردم نهاد و همکاری آنان با دولت و توانمندسازی بانوان و سازمان‌های مردم نهاد که در حوزه بانوان فعالیت دارند از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به اینکه این رویداد در طول چهار روز و با محتوای شش کارگاه در هتل شاپورخواست برگزار می‌شود، بیان کرد: آموزش‌های تخصصی طرح‌نویسی و بودجه‌ریزی و تجهیز منابع مالی سازمان‌های مردم نهاد، و تأکید بر اجرای طرح‌های مشترک از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.

وی با ذکر این مطلب که افتتاحیه این گردهمایی نهم آبان‌ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف به توانمندسازی زنان کمک کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان به تشکیل کمیته‌های گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد غرب کشور به میزبانی لرستان اشاره کرد و گفت: کمیته امنیتی و ایمنی، کمیته اسکان، کمیته پذیرایی و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی و مستندسازی تشکیل شده است.

پرویزپور بر لزوم معرفی جاذبه‌های گردشگری به اعضای شرکت‌کننده در همایش تأکید کرد و افزود: رسانه‌ها در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان هاي مردم نهاد معصومه ابتکار استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی

ایسنا/هرمزگان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از اختصاص مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان امروز (دهم اردیبهشت ماه)؛ احمد سالاری جائینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: بر اساس وظایف ذاتی کمیته امداد، یکی از برنامه‌های حمایتی این نهاد، پرداخت کمک‌ هزینه خرید لوازم ضروری زندگی به خانواده‌های تحت حمایت است و در همین راستا کمیته امداد استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲، ضمن انجام شناسایی اولیه و اجرای برنامه نیازسنجی از خانواده‌های تحت حمایت و واجد شرایط ، اقدام به تخصیص و پرداخت کمک‌ هزینه به خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد به منظور تأمین و خرید تعداد ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای این عزیزان کرده است.

سالاری جائینی گفت: اعتبار اختصاص‌ یافته جهت تأمین لوازم ضروری نیازمندان در سال ۱۴۰۲ ، در مجموع ۴۸ میلیارد و  ۷۰۶ میلیون تومان بوده که از این میزان اعتبار مبلغ ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و مبلغ ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان آن نیز از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین سخاوتمند و معزز تأمین شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اعتبارات به منظور خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.‌

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند؛ افزود: با نیازسنجی دقیق و صحیح در کنار هم افزایی منابع دولتی و کمک‌های خیرین می‌توانیم در عرصه‌های مختلف، با خدمت رسانی هدفمند و زماندار به نیازمندان و محرومین، گام‌های مؤثرتری در راستای حل مسائل و مشکلات اساسی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند