Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@04:40:08 GMT

پُست لاله اسکندری درباره حضورش در آزادی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۳۲۱۰

پُست لاله اسکندری درباره حضورش در آزادی

ساعت24 - لاله اسکندری از تجربه حضورش در استادیوم برای بازی دو تیم ایران و بحرین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان نوشت. او برد تیم ملی ایران مقابل کامبوج را هم تبریک گفت.

لاله اسکندری، بازیگر سینما و تلویزیون با تبریک به زنان ایرانی برای حضور در استادیوم آزادی و تماشای مسابقه بین دو تیم فوتبال ایران و کامبوج، در اینستاگرام نوشت: «تبریک به همه بانوان علاقه‌مند به فوتبال که تونستن بعد از سالها انتظار بازی تیم ملی کشورمان را در استادیوم آزادی به تماشا بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...تجربه‌ای دلچسب که من هم اون رو سالها پیش تجربه کردم...سال ۱۳۸۴....بازی بسیار هیجان انگیز که با برد ایران برابر بحرین ما به جام جهانی صعود کردیم....و تبریک به تیم ملی کشورمان.»

ایران و کامبوج در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۱۴ بر صفر به سود ایران به پایان رسید اما نکته مهم این بازی حضور زنان در استادیوم برای تماشای یک مسابقه فوتبال بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: استادیوم آزادی لاله اسکندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه‌ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده‌های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تأثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تأثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه‌ای هستم و اتفاقاً وقتی کسی که تشکیل خانواده می‌دهد و حرفه‌ای است، مسئولیتش بیشتر می‌شود. این موضوع تأثیری نداشته است.

کد خبر 6089405

دیگر خبرها

  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس