Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: کاروان 37 نفره بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده روی اربعین حسینی عازم کاظمین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم هیهات مسئول جامعه پزشکی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: روز گذشته کاروان بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده روی اربعین حسینی عازم کاظمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: این کاروان37 نفره در اعزام اعضای موکب بسیج جامعه پزشکی به کاظمین در قالب موکب امدادی بهداشتی جوادالائمه (ع) برای چهارمین سال در کاظمین و در محل باب صاحب الزمان مستقر شده و به زائران پیاده‌روی اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند.   مسئول جامعه پزشکی خراسان جنوبی بیان کرد : این تعداد شامل 12 پزشک عمومی، یک پزشک متخصص گوش، حلق و بینی، 2 دندان پزشک، 13 پرستار، 8 کارشناس دارویی، 2 کارشناس بهداشت و بقیه نیروهای خدماتی و پشتیبانی بودند.   هیهات عنوان کرد: همراه این تیم امکاناتی از جمله دارو، یونیت دندان پزشکی و دستگاه نوار قلب اعزام شد.   وی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی سال گذشته درهمایش پیاده روی اربعین به 9 هزار زائر خدمت ویزیت رایگان، به 301 نفر خدمات دندان پزشکی  و به 12 هزار و 815 نفر دارو اهداء کردند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند