Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مسعود محکم کار دبیر هیات سوارکاری استان اصفهان گفت: در این مسابقات ۳۸ سوارکار مرد و زن در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در باشگاه سوارکاری ایران زمین به رقابت پرداختند.

مسعود محکم کار افزود: در رده سنی نونهالان این مسابقات، شادی شیراز پور با اسب زرونا از باشگاه ماهان اول، موژان شیرانی با اسب جاکارتا از باشگاه سوارکاری پارادایس دوم و سارینا هماپور با اسب تارا از باشگاه سواری هما سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: همچنین در رده سنی نوجوانان محمد متین ازیدهاک با اسب ادوارد از باشگاه سواری ایران زمین، محمد احدی پرست با اسب دان دوربی از باشگاه سواری کاری ایران زمین نفر وسید محمد امین سجادی با اسب رافائلو از باشگاه سواری پارادایس اول تا سوم شدند.

دبیر هیات سوارکاری استان اصفهان افزود: همچنین در رده جوانان علیرضا هفت برادران با اسب دیزاین از باشگاه سوارکاری پارادایس، سجاد دهقانیان با اسب کانت داون از باشگاه سوارکاری پارادایس و زینب مقاره عابد با اسب کارتینا از باشگاه سوارکاری ماهان در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

  برگزاری هجدهمین مسابقه پرش با اسب هیات سوارکاری قهرمانی استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش فارس، زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

ساعت۱۳ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان  به دلیل پرواز دیر هنگام این تیم به تهران به نشست خبری نمی رسد.

مسابقه دو تیم روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد