Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت‌اللّه ضرغامی با انتشار پستی در حساب توئیتر خود نسبت به حاشیه‌سازی‌ها در مورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد. 

در مسابقه فوتبال تیم ملی فوتبال ایران با کامبوج بانوان ایرانی با حضور در ورزشگاه بزرگ آزادی فوتبالیست‌های تیم ملی کشورمان را تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن همانگی ایجاد شده بین فدراسیون فوتبال، مدیران ورزشگاه آزادی و دستگاه‌های تامین کننده نظم در مسابقه، بازی دیروز به زیبایی برگزار شد. 

اما در این میان رسانه‌های معاند بازهم به دنبال موج سواری و تشویش اذهان عمومی بودند و با جوسازی آرامش موجود در ورزشگاه آزادی را ساختگی دانستند. سید عزت‌اللّه ضرغامی در حساب توییتر خود نوشت :

دیروز پس از بازدید از ورودی ها و جایگاه های استادیوم آزادی، به سردار اشتری زنگ زدم و در حضور فرماندهان زحمتکش ناجا از ایشان و همکارانشان در برقراری نظم و امنیت بازی تشکر کردم. به ویژه خواهران ناجا.
برخی تصاویر در فضای مجازی با واقعیت حاکم بر استادیوم منطبق نیست.

بیشتر بخوانید: واکنش طنز کاربران به پیروزی پر گل تیم ملی برابر کامبوج + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه