Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربى تیم شهر خودرو معتقد است تیم امید توان لازم براى شکستن طلسم المپیک را دارد. تاریخ انتشار: 20:04 - 19 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۶۷۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، یحیى گل‌محمدى بعد از مسابقه تدارکاتى شهر خودرو برابر تیم فوتبال امید گفت: شاهد بازى بسیار خوب و مفیدى براى هر دو تیم بودیم، خصوصاً براى تیم امید چرا که ما مالکانه و با پاس‌هاى زیاد بازى مى‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سبک بازى شبیه سازى مناسبى براى تیم امید است. فکر مى‌کنم هر دو تیم از این بازى به خوبى استفاده کردند.

سرمربى شهر خودرو همچنین در خصوص تیم المپیک گفت: این تیم به نظر من شایستگى‌هاى زیادى دارد، بازیکنان خوبى در اختیار دارد که خیلى از آنها در لیگ بازى مى‌کنند و امروز هم عملکرد بسیار خوبى داشت. به این تیم باید امید داشته باشیم و من باور دارم این بچه‌ها مى توانند به المپیک صعود کنند. مسئله مهم این است که از هر نظر تیم امید را حمایت کنیم و فکر مى‌کنم همه ما در این خصوص وظیفه داریم. امیدوارم تیم امید و کادرفنى خوب این تیم موفق باشد.

گل محمدى در پایان گفت: براى حمید استیلى که دوست و همبازى خوب من بوده، همچنین مدت‌هاست در کنار این تیم حضور دارد و طبیعتاً بیش از هر کسى این بچه‌ها را مى‌شناسد، همچنین دستیارانش آرزوى موفقیت مى‌کنم. امیدوارم استیلى و همکارانش در این مسیر موفق باشند و بتوانند با همدلى و تلاش بازیکنان تیم امید را به نتیجه مورد نظر برسانند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یحیی گل محمدی شهر خودرو تیم فوتبال امید حمید استیلی فوتبال دیدار دوستانه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در 6 بازی اخیر خود برابر ذوب آهن صاحب 5 برد و یک مساوی شده و در این دیدارها 9 گل زده و 2 گل دریافت کرده است.

آخرین ناکامی استقلال برابر تیم ذوب آهن اصفهان در روز 19 اردیبهشت 1400 ثبت شد و آبی پوشان برابر حریف اصفهانی 2-0 بازنده شدند. استقلال در حالی برابر ذوب آهن قرار می گیرد که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو برابر ذوب آهن آمار صددرصد برد داشتند اما جواد نکونام در تنها دیداری که برابر این تیم قرار گرفت، به تساوی رسید.

استقلال 1-1 ذوب آهن در روز 6 آذر ماه 1402

استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 11 فروردین 1402

استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 22 مهر 1401

استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 24 بهمن 1400

استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 3 آبان 1400

استقلال 2-1 ذوب آهن در روز 29 اردیبهشت 1400

استقلال 0-2 ذوب آهن در روز 19 اردیبهشت 1400

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903437

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات