Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوزستان به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان ایران دست یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی ایران روزهای ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه در سالن شهید حقگوی بندر امام خمینی (ره) استان خوزستان برگزار شد و در پایان تیم خوزستان الف با ۱۶۰ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های تهران و قم به ترتیب با ۱۵۸ و ۹۵ امتیاز دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج دیدارهای فینال به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: محمد حسین‌وند پناهی (خوزستان الف) برنده ۵ - سجاد عباس‌پور (مازندران) ۳ (عباس‌پور دیسکالیفه شد)

۶۰ کیلوگرم:مهدی قادری (قم)، برنده ۵ - مصیب اکبری (تهران) ۳

۶۳ کیلوگرم: رضا عباسی (البرز)، برنده ۵ - آرمین محب‌ثابت (توابع تهران) یک

۶۷ کیلوگرم: وحید میرفتح‌الهی (تهران)، برنده ۶ - کرامت عبدولی (خوزستان ب) صفر

۷۲ کیلوگرم: علیرضا ارقش (خوزستان الف)، برنده ۴ - اشکان سعادتی‌فر (تهران) ۳

۷۷ کیلوگرم: هادی علیزاده پورنیا (قم)، برنده ۸ - حمیدرضا جعفری (فارس) صفر

۸۲ کیلوگرم: جمال اسماعیلی (تهران)، برنده ۳ - عباس مهدی‌زاده (اصفهان) صفر

۸۷ کیلوگرم: بهروز هدایت (کرمانشاه)، برنده ۳ - سامان عزیزی (کردستان) صفر

۹۷ کیلوگرم: مهدی بالی (مازندران)، برنده ۵ ضربه فنی - وحید نامداری (تهران) یک

۱۳۰ کیلوگرم: مسعود نعمت چکانی (خوزستان الف)، برنده ۴ - پارسا نظری (فارس) ۳

رده‌بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: ۱- محمد حسین‌وند پناهی (خوزستان الف)، ۲- مهدی قربانی (قم)، ۳- علی نوربخش (تهران) و علی نیوشا (بوشهر) و ۵- مهرگان جهانگیری (خوزستان ب)

۶۰ کیلوگرم: ۱- مهدی قادری (قم)، ۲- مصیب اکبری (تهران)، ۳- ایمان محمدی (خوزستان ب) و سیدحمیدرضا خامسی (لرستان) و ۵- مصطفی بابایی (توابع تهران) و حسین جاویدی (فارس)

۶۳ کیلوگرم: ۱- رضا عباسی (البرز)، ۲- آرمین محب‌ثابت (توابع تهران)، ۳- رضا مردی (قم) و فرشاد عیسوند (خوزستان الف) و ۵- محسن مدهنی (خوزستان ب) و امیرمحمد یارمحمدزهی (خراسان رضوی)

۶۷ کیلوگرم: ۱- وحید میرفتح‌الهی (تهران)، ۲- کرامت عبدولی (خوزستان ب)، ۳- محمدرضا مختاری (فارس) و امین سوری (خوزستان) و ۵- محمد اسکندری (اصفهان) و حسین محمودی (توابع تهران)

۷۲ کیلوگرم: ۱- علیرضا ارقش (خوزستان الف)، ۲- اشکان سعادتی‌فر (تهران)، ۳- جواد صابری‌پور (اصفهان) و مهران داداشی (گیلان) و ۵- برومند اصلان (لرستان) و سیاوش منصور ینگجه (اردبیل)

۷۷ کیلوگرم: ۱- هادی علیزاده پورنیا (قم)، ۲- حمیدرضا جعفری (فارس)، ۳- عظیم گرمسیری (خوزستان الف) و عارف حبیب‌الهی (تهران) و ۵- محمد شربی‌نیازی (خوزستان ب) و سامان سلیمی (لرستان)

۸۲ کیلوگرم: ۱- جمال اسماعیلی (تهران)، ۲- عباس مهدی‌زاده (اصفهان)، ۳- مهدی هدایی (خوزستان ب) و رسول گرمسیری (خوزستان الف) و ۵- شاهین شریعتی (کردستان) و علی زینتی رفاه (قم)

۸۷ کیلوگرم: ۱- بهروز هدایت (کرمانشاه)، ۲- سامان عزیزی (کردستان)، ۳- علی خلیل‌زاده (مازندران) و کیوان رضایی (فارس) و ۵- علی منصورزاده (اصفهان) و محمد رسولی (خوزستان الف)

۹۷ کیلوگرم: ۱- مهدی بالی (مازندران)، ۲- وحید نامداری (تهران)، ۳- آرمان علیزاده عبدولی (خوزستان الف) و نوید پارسایی (خوزستان ب) و ۵- داود فلاحی (لرستان) و میثم ترکمان (توابع تهران)

۱۳۰ کیلوگرم: ۱- مسعود نعمت چکانی (خوزستان)، ۲- پارسا نظری (فارس)، ۳- محمدسروش رنجبر (همدان) و علی اکبر یوسفی (مازندران) و ۵- مجید علیاری (تهران) و علی خلج (قزوین)

رده‌بندی تیمی:

۱- خوزستان الف ۱۶۰ امتیاز

۲- تهران ۱۵۸ امتیاز

۳- قم ۹۵ امتیاز

۴- خوزستان ب ۹۵ امتیاز

۵- فارس ۹۲ امتیاز

۶- اصفهان ۷۷ امتیاز

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كشتي فرنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد

‌به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر کاراته با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه برگزار شد که در نهایت با صعود چهار تیم به مرحله نیمه نهایی ادامه یافت. دیدارهای نیمه نهایی و نهایی این رقابت‌ها پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور ۴ تیم پاس فراجا، میهن آریو، بنیاد سنجش و پاس قم برگزار شد و در نهایت پاس قم عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در مرحله نیمه نهایی پاس قم ۱۵ بر ۶ بنیاد سنجش را شکست داد و راهی مبارزه پایانی شد. در آن سوی میدان هم میهن آریو در یک رقابت نزدیم و دیدنی ۱۳ بر ۱۰ پاس فراجا را شکست داد و به مبارزه پایانی صعود کرد.

دیدار نهایی یک مبارزه پایاپای بود که در نهایت این پاس قم بود که ۱۱ بر ۸ میهن آریو را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم‌های سنجش و پاس هم عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

میهن آریو قهرمان لیگ آینده سازان کاراته

روز گذشته همچنین هفته پایانی از رقابت‌های لیگ آینده سازان کاراته پسران برگزار شد. در این مسابقات ۵۳ تیم حضور داشتند که در نهایت میهن آریو عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در مرحله نیمه نهایی میهن آریو ۱۴ بر ۵ «کانرودساز آب» را از پیش رو برداشت و مجتمع صنعتی اسفراین ۱۳ بر ۷ «اوج پلاستیک» را شکست داد. در مبارزه پایانی میهن آریو با برتری ۱۱ بر ۸ مقابل نماینده اسفراین جام قهرمانی را بالای سر برد. تیم‌های کانرود و «اوج پلاستیک» هم به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6095480

دیگر خبرها

  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده