Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشمیری از خدمات رسانی مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در موکب های اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، «عادله کشمیری» با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۱۴ کانون مساجد در کل استان و ۱۴۷ کانون  در شهرستان گرگان مشغول به فعالیت هستند، افزود: هر ساله از روزهای قبل از اربعین حسینی، عاشقان اباعبدالله الحسین(علیه السلام) از شهرهای دور و نزدیک و حتی کشورهای مختلف خود را به دیار عاشورایی می رسانند و با پای پیاده راهی کربلا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: زائران رنج سفری دور و دراز را به یاد اسرای کربلا طی می کنند تا در چهلمین روز از شهادت امام حسین(علیه السلام) در جوار حرم آن حضرت به سوگ نشسته و عزاداری کنند.

 

وی ادامه داد: در این ایام موکب های خدمت به زائران اربعین یکی پس از دیگری دایر می شود و عاشقان خاندان عصمت و طهارت خالصانه با فعالیت در این موکب ها برای خدمت به مکتب حسینی و زائران و عاشقان کربلای حسینی  تلاش می کنند.

 

کشمیری افزود: در سال جاری تعدادی از مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در ۱۶ موکب در کربلای معلی، نجف و مسیر پیاده روی به زائران اباعبدالله الحسین(علیه السلام) خدمات رسانی خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: ارائه خدمات فرهنگی، بهداشتی، تغذیه، اسکان و استراحت زائران، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از زائران و جمع آوری کمک های مردمی از اقدامات مدیران و اعضای کانون های مساجد استان گلستان در این موکب ها است.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین زائران اربعین حسینی شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اربعین حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خدمات رسانی اعضای کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی