Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:53:57 GMT

مروری بر عناوین مطبوعات استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۷۵۰۸

مروری بر عناوین مطبوعات استان مرکزی

هفته نامه امیر در شماره ۷۲۲ به اقدامات دولت تدبیر و امید در روستاها پرداخته است.

توسعه اشتغال پایدار و توانمندسازی اقتصادی روستاها، از اولویت های دولت تدبیر و امید در سال های اخیر بوده که اختصـاص تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی و بانک ها، از مهمترین طرح ها در این زمینه بوده است.

 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسـتانداری مرکزی گفت: در قالب اجــرای این طرح از محل منابع صندوق توسعه ملی و بانکها در ســـــال های ۹۷ و ۹۸ ، ۲۲۶ میلیارد تومان برای هزار و ۳۵۰ طرح متقاضی تسهیلات در سامانه کارا به استان اختصــاص یافته که ایجاد ۳ هزار و ۴۰ فرصت شغلی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حجت الله کاظمی» افزود: از سال ۹۵ تا سال گذشته ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۲۱ طرح در استان پرداخت شده که به ایجاد هزار و ۳۵۱ فرصت شـغلی منجر شـده است.

نخستین باخت شاگردان فکری در خانه، افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی و وام با سود یک و چهاردهم درصد برای دانشجویان پیام نور از دیگر عنوان های هفته نامه امیر استان مرکزی است.

هفته نامه امیر استان مرکزی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «ابوالفضل نیک عهد» در استان مرکزی منتشر می شود.

روزنامه عطریاس در شماره ۳۳۷ به وجود خودروهای بی شمار در مرکز اراک پرداخته و بر کم شدن خودروها در مرکز کلانشهر اراک تاکید کرده است.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: تصادفات رانندگی در استان مرکزی وضعیت مناسبی ندارد.

سرهنگ «علی حسنی» افزود: طبق آمار پزشکی قانونی کشور در سال گذشته ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند و ۳۷۰ هزار نفر دیگر نیز مصدوم شده اند.
وی اظهار داشت: تعداد دوربین های سطح شهر باید افزایش یابد و از طرفی نیز سعی شود که زیر ساخت های دوربین های کنترل سرعت و ثبت پلاک به پلیس منتقل شود چرا که این سرورها برای شهرداری کاربردی ندارد و بهره بردار اصلی آن پلیس است.
وی افزود: اعتقاد پلیس بر این است که اراک نیازی به تعریض معابر ندارد بلکه باید اولویت بر پیاده راه سازی باشد چرا که طبق آمار اعلام شده ۶۰ درصد از تصادفات مربوط به عابرین پیاده است.
مدیریت افراد نالایق مانع از پیشرفت صنایع در شهرستان دلیجان شده است و معدن داران در کنار هپکو هستند از دیگر عنوان های خبری روزنامه عطریاس است.

روزنامه عطریاس با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی «داود باقری» در استان مرکزی منتشر می شود.

استان مرکزی دارای سه روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۱ دو هفته نامه، ۲۶ ماهنامه، سه ۲ ماهنامه، ۱۸ فصل نامه است.

۶۹۹۱/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار
شد.

در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

در این جلسه علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

کد خبر 6097508

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته