Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندار پاکدشت گفت: از ابتدای کار دولت مبلغ 550 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به شهر و روستاهای پاکدشت اختصاص یافته است.
به گزارش خبرگزاری آریا از پاکدشت، هادی تمهیدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پاکدشت طی سخنانی اظهار داشت: روستاهای شهرستان پاکدشت در حال اجرای تامین سرانه های بهداشتی آموزشی درمانی و زیرساختی می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از ابتدای کار این دولت فقط در شهرستان پاکدشت و صرفا برای روستاهای این شهرستان دولت از محل اعتبارات ارزش افزوده مبلغ 173 میلیارد تومان به حساب دهیاری ها واریز کرده است گفت: این مبلغ توسط شورا و دهیاری ها که منتخب مردم هستند در حوزه های مختلف از جمله طرح های هادی روستاها تعریض خیابان ها، آسفالت معابر و جدولگذاری ها هزینه شده است.
تمهیدی دیگر موارد هزینه کرد اعتبارات روستایی را در خصوص تامین موارد لجستیکی دهیاری ها مثل تامین ماشین اتشنشانی و مکانیزه حمل زباله عنوان کرد و افزود: در زمینه احداث پارک های روستایی و خرید تجهیزات و وسایل بازی برای این پارک ها مورد هزینه قرار گرفته است که بعضا مشاهده می کنیم بسایری از این پارک ها تجهیزات و وسایل بازی مجهز تر و پیشرفته تری نسبت به سایر شهرها دارا هستند و روشنایی معابر و کانال های بتنی اب برای کشاورزی و سایر موارد در روستاها از همین اعتبارات احداث شده اند.
فرماندار پاکدشت بیان داشت: در حوزه عشایری نیز اقدامات بی سابقه ای در طول 2 سال گذشته در شهرستان داشته ایم که بالغ بر 3 میلیارد و 250 میلیون تومان مبلغ این اعتبارات بوده و موفق شدیم از محل اعتبار ارزش افزوده برای توسعه و حمایت از عشایر شهرستان که دومین شهر از لحاظ جمعیت عشایر در استان تهران را دارا است مورد هزینه قرار بدهیم.
وی هزینه های عشایری را در زمینه ساخت سوله عشایری، ساخت سامانه های روشنایی خورشیدی و حمام های خورشیدی برای عشایری که به دشت لار کوچ می کنند عنوان کرد و گفت: این تجهیزات در اختیار سازمان عشایری قرار گرفته است.
تمهیدی اظهار داشت: اعتباری که در مجموع به شهرستان پاکدشت تعلق گرفته از ابتدای کار دولت 550 میلیارد تومان بوده است که بخشی در اختیار شهرداری ها و بخشی در اختیار دهیاری ها قرار گرفته است.
وی بیان داشت: موضوع کمربندی و بیمارستان 2 زعیم و فاضلاب شهری در حال پیگیری است و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته ای را به مردم عزیز پاکدشت ارائه کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 550میلیارد تومان محل ارزش افزوده شهر روستاهای پاکدشت اختصاص یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده را در منطقه آزاد ارس خواستار شد.

مجید کیانی، در دیدار با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده مناطقی که خارج از نقاط جمعیتی، دارای تراز تجاری مثبت و محصور باشند از پرداخت مالیات و عوارض معاف هستند و منطقه آزاد ارس از این سه الزام برخوردار است.‌

وی افزود: در صورت اعمال این معافیت که مقدمات اجرایی آن فراهم گردیده، واحدهای تولیدی از پرداخت ارزش افزوده در قبال خرید مواد اولیه از داخل کشور معاف خواهند شد و این امر تاثیر بسزایی در ترغیب سرمایه‌گذاران جدید به حضور در ارس و کاهش قیمت تمام شده تولیدات منطقه برای ارتقاء توان رقابت در بازار داخلی و بین‌المللی دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی نیز در این دیدار پس از بحث و بررسی موضوع، عنوان کرد: این سازمان پس از بررسی‌های لازم، معافیت ارزش افزوده در ارس را نهایی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • ◄ مالیات و مشکلات شرکت های ریلی
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد