Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:41:03 GMT

بیش از ۸ کیلوگرم موادمخدر در سلطانیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۷۷۷۸

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ حسین اصانلو افزود: ماموران این پاسگاه انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر از فعالیت یک قاچاقچی سابقه دار که مبادرت به تهیه و توزیع موادمخدر می‌کرد مطلع شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از بررسی و انجام تحقیقات، دریافتند این قاچاقچی دستگیر شده به صورت عمده در امر تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصانلو افزود: پلیس در ادامه تحقیقات خود دریافت متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از مسیر آزاد راه زنجان - قزوین با استفاده از خودرو انتقال دهد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان سلطانیه موفق شدند متهم را با یک دستگاه سواری تندر ال ۹۰ حین تردد در این مسیر ارتباطی شناسایی و نسبت به توقف خودرو اقدام کنند.

اصانلو افزود: در بازرسی از خودرو این مقدار تریاک را که در قسمت عقب خودرو جاسازی شده بود کشف کردند و متهم را پس از تشکیل و تکمیل پروند به منظور اعمال قانون به دادسرا معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر گفت: بی تردید احساس مسئولیت شهروندان در قبال مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

در ۶ ماه نخست امسال بیش از یک تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مخدر از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شده استکه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش نشان می دهد.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس زنجان کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز