Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:21:27 GMT

شکوری: هیچکس از ویلموتس گله‌ای ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۹۲۱۷

شکوری: هیچکس از ویلموتس گله‌ای ندارد

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در برنامه ورزش از نگاه 2 صحبت های جالبی را پیرامون تفاوت های کارلوس کی روش و مارک ویلموتس مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری در پاسخ به سوال مجری برنامه (مهدی هژبری) که تفاوت های بین مارک ویلموتس و کارلوس کی روش چیست؟ گفت: کارلوس کی روش 8 سال در فوتبال ایران بود و برای ما زحمت کشید و اینجا جا دارد از او تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باید بگویم شخصیت مارک ویلموتس با ایشان تفاوت های زیادی دارد. مارک ویلموتس در چارچوب مسئولیت هایی که به دوشش است حرکت می کند و از چارچوب خود خارج نمی شود. تغییری که او در سبک فوتبال ایران ایجاد کرده مثال زدنی است و باعث شور و نشاط در بین اهالی فوتبال شده است. امروز کسی نیست که از رفتار سرمربی تیم ملی گله مند باشد و یا به سبک بازی تیم ملی انتقاد داشته باشد و این دستاورد خوب فدراسیون فوتبال است.

 

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در گذشته وجود داشت قرارداد کارلوس کی روش مورد بازبینی قرار گرفت و 27 مورد آن ترمیم شد. این اتفاق در قراردادی که با مارک ویلموتس بسته ایم رخ داد. به هر صورت ایشان شخصیت بسیار بزرگی دارند و به اعتقاد من باعث شده مردم به تیم ملی نگاه امیدوارانه تری داشته باشند. وفاداری به تیم ملی برگشته و این از تاثیرات حضور مارک ویلموتس در راس کادر فنی تیم ملی است. دیدید که در بازی با کامبوج چه جو مثبتی در استادیوم آزادی وجود داشت. همه اکنون به تیم ملی امیدوار هستند.

 

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت مالی و پرداخت دستمزد مارک ویلموتس هم گفت: هنوز متاسفانه ریالی نتوانسته ایم به مارک ویلموتس و دستیارانش پرداختی داشته باشیم. البته کمیته بازار یابی ما در تلاش برای درآمدزایی است. اما پرداخت دستمزد مارک ویلموتس و دستیارانش نیاز به این دارد که از سوی دولت بیشتر حمایت شویم. در تلاش هستیم منابع در آمدی امان از سوی فیفا هم آزاد شد و البته برخی از بحث ها را نمی توان مطرح کرد که یکی از آنها حق پخش است. به هر صورت مارک ویلموتس تا به این جای کار معرفت به خرج داده است و ما در تلاش هستیم هر چه سریعتر این مشکل را برطرف کنیم.

فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری تیم ملی ایران مارک ویلموتس (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری تیم ملی ایران مارک ویلموتس سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با اشاره به سفر خود به استان کرمان، اظهار داشت: جلسه خوبی در استان کرمان برای تجلیل از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سهم استان کرمان بخش بسیاری از تیم‌های ملی است و امروز پنج تیم لیگ برتری دارد، گفت: چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد و در استان کرمان اولین جایی بود که بانوان به ورزشگاه آمدند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال استان کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است، افزود: کرمان زمینه پیشرفت در فوتبال ساحلی را هم دارد.

پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج با بیان اینکه کرمان می‌تواند یک پایه خوب برای فوتبال ایران باشد، گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم