Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال، مهدی هاشمی و نسرین مقانلو به مجموعه تلویزیونی «کامیون» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور پیوستند.

مجموعه طنز «کامیون» سریال نوروزی شبکه ۲ سیما و دومین تجربه همکاری سیدمسعود اطیابی کارگردان «تگزاس ۲» با تلویزیون است که در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته، این مجموعه طنز درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و  پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود ...

«کامیون» روزهای پایانی پیش‌تولید را پشت می‌گذارد و تا امروز حضور مهدی هاشمی، نسرین مقانلو و علی هاشمی در این سریال قطعی شده است.

هادی مرتضی زاده شرکت‌کننده برنامه «عصر جدید» نیز با  این مجموعه تلویزیونی به‌عنوان بازیگر معرفی می‌شود.

از دیگر عوامل این سریال که در نوروز ۹۹ از شبکه ۲ سیما روی آنتن خواهد رفت، می‌توان به مدیر تصویربرداری: افشین علیزاده، مدیر تولید: محمود ریحان صفت، دستیار یک کارگردان: حمیدرضا علیپور، مدیر برنامه‌ریزی: شیرین خشایی، طراح صحنه: رامین عاشوری، طراح گریم: امید گلزاده، مدیر صدابرداری: مهیار ریحان صفت، مدیران تدارکات: حسین امینی-علیرضا کفایتی، دستیار یک صحنه: حمیدرضا نظیفی، دستیار ۲ کارگردان: محمد داوودی کیا، دستیار تهیه: کامیاب دانشپور، تدارکات: علیرضا عیشی نژاد، مدیر مالی: زهره میلادی، امور اداری و دفتری: آزاده ملایری، حمل و نقل: محمد فتحی فریمانی-رضا عظیم بیک، عکاس: سیدحسام اطیابی و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مطهره کشاورز محمدیان و علی کشاورز اشاره کرد.

کد خبر 4743949 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی هاشمی بازیگر نسرین مقانلو کامیون مسعود اطیابی تئاتر ایران فیلم سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر سینمای مستند سازمان سینمایی شبکه سه سیما تئاتر شهر عکاسی اربعین 98 بازیگر تئاتر سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «بدل» به تلویزیون می‌رسد

دریافت 6 MB کد خبر 6098690

دیگر خبرها

  • مهران مدیری با یک سریال بازمی گردد | جزئیات شروعِ پیش‌تولید پایتخت
  • (ویدیو) افشاگری عجیب الهام حمیدی از ازدواجش
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوار‌ها پول می‌گرفتم تا...
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوار‌ها پول می‌گرفتم
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوارها پول می‌گرفتم تا...
  • نقش‌آفرینی بازیگر «لیسانسه‌ها» در «شب دیجور» محمود معظمی
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت 10 با حجم رایگان
  • سریال «بدل» به تلویزیون می‌رسد
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است