Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلاش می کنیم که اعمال ماده۴۷۷ شود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر احکامی در شعبه مرتبط با بازپرس بازداشت شده دادسرای رسانه وجود دارد که در مرحله بدوی قطعی شده و کسی نسبت به آن اعتراض دارد، می‌تواند به رئیس قوه قضائیه مراجعه کند و اگر تشخیص بدهند که خلاف شرع است، با کمیسیون قضایی مکاتبه کنند تا به این موضوع را رسیدگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن نوروزی در پاسخ به سوالی در رابطه با بازداشت بازپرس دادسرای رسانه که در روزهای اخیر به اتهام فساد اقتصادی دستگیر شده است و همچنین این امر اعتراض فعالان سیاسی و رسانه‌ای را در پی داشته است که باید احکام صادره از سوی این فرد مجددا بازنگری و مورد بررسی قرار بگیرند، اظهار داشت: اگر احکامی که این بازپرس صادر کرده بودند، به صورت بدوی بوده است؛ طبیعتا، در دادگاه تجدید نظر قابل رسیدگی مجدد نیست؛ چرا که آن احکام صادره رسیدگی و مورد بررسی واقع شده‌است.

به گزارش خانه ملت، وی در ادامه افزود: اصولا، دادگاه‌ها یک ترکیبی دارند، و وقتی که پرونده‌ای در یک شعبه به آن رسیدگی می‌شود و آن فرضا شعبه بدوی است که به آن اعتراض می‌کنند، بنابراین به شعبه تجدید نظر ارجاع می‌شود که به طبع به آن رسیدگی مجدد شده است؛ بنابراین این پرونده‌ها دیگر قابل رسیدگی مجدد نیستند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: اگر احکامی در آن شعبه وجود دارد،که در مرحله بدوی قطعی شده است؛ بنابراین اگر کسی در این رابطه اعتراضی دارد، می‌تواند به رئیس قوه قضائیه مراجعه کند و اگر تشخیص بدهندکه خلاف شرع است، با کمیسیون قضایی مکاتبه کنند تا ما به این موضوع را رسیدگی کنیم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان اظهار کرد: ما مکاتباتی را با رئیس قوه قضائیه در رابطه با رسیدگی به این پرونده‌ها انجام می‌دهیم، تا اینکه اعمال ماده 477 شود و اما اگر هم قابلیت اعمال ماده 476 را داشته باشند، که با دیوان عالی کشور در این باره مکاتباتی را انجام می‌دهیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده قاچاق ۶۹ هزار و ۵۰۵ کیلوگرم روغن خوراکی نیمه جامد و ۱۵۰ هزار و ۱۳۹ لیتر روغن مایع جمعاً به ارزش ۶۸ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ایرانشهر رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه با توجه به مغایرت در مقدار ضبط شده در سامانه تجارت و میزان خروج کالا و ارائه نکردن مدارک انتقال مالکیت، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.
انصاری افزود: اداره بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی ایرانشهر این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی دارو نقره داغ شد
  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد
  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب