Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@21:59:47 GMT

آغاز فصل صید در خزر

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۹۳۷۶

صیادان شمال کشور، صید ماهیان استخوانی در دریای خزر را آغاز کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  فصل صید 6 ماه ادامه دارد و 15 فروردین سال آینده به پایان می رسد.

صمد درویشی، مدیرکل شیلات گیلان گفت: براساس تصمیم کمیته صید سازمان شیلات ایران فصل صید ماهیان استخوانی از دریای خزر از امروز ۲۰ مهر ماه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چهار هزار صیاد از ۵۰ تعاونی صید پره اقدام به صید می کنند.

درویشی با بیان اینکه فصل صید ماهیان استخوانی تا ۲۰ فروردین سال ۹۹ ادامه دارد، گفت: در این مدت چهار هزار صیاد گیلانی از ۵۰ شرکت صید پره در ۲۸۰ کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر اقدام به صید ماهیان استخوانی خواهند کرد.

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به اینکه صید در سواحل غربی این استان به دلیل سرمای زودرس نسبت به سایر مناطق از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده است، گفت: تاکنون ۳۰ تن انواع ماهیان استخوانی توسط پنچ شرکت صید پره صید شده است.

وی ادامه داد: براساس پیش بینی‌های انجام شده امسال شاهد صید ۲.۵ تن معادل دو هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع ماهیان استخوانی در سواحل استان گیلان صید می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: صید ماهیان استخوانی مازنداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا

لطفی مدیرکل شیلات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست کشوری را در تولید آرتمیا دارد، گفت: آرتمیا موجود آبزی بوده، که یکی از محصولات پرفروش در بازار‌های جهانی است و در ۲۰۰ هکتار از زمین‌های شور استان پرورش می‌یابد.

وی اضافه کرد: این محصول به مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار فروش می‌رسد.

به گفته لطفی، برای آبزی‌پروری در مقیاس‌های بزرگ، ماهیان ارزشمند صادراتی مانند میگو و ماهیان خاویاری حتی بخشی از ماهیان زینتی از آرتمیا به عنوان تغذیه استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد