Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اربعین گفت: خسارت تصادف اخیر زائران اربعین که ۳۰ کشته و مجروح داشت، به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ اجتماعی سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره هزینه بیمه زائران اربعین حسینی و سود هنگفت بیمه‌‌گر با توجه به دراختیار داشتن جدول ریسک، اظهار کرد: شرکت بیمه حوادثی که ممکن است رخ دهد و همچنین خسارتی که باید بپردازد را نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حادثه وقوع تصادف که چندی پیش رخ داد و در پی آن 30 نفر مجروح و تعدادی کشته‌ شدند، 3 میلیارد تومان از سوی شرکت بیمه پرداخت شد.

وی ادامه داد: شرکت بیمه نمی‌تواند برآورد کند ممکن است چند تصادف دیگر رخ دهد، چند نفر به بیمارستان منتقل شوند و هزینه درمان آنها در عراق چقدر خواهد شد. در این بین کاری که ما توانستیم انجام دهیم این است که بیمه زائران را از 22 هزار تومانی که در طول سال پرداخت می‌شود، به 15 هزار تومان کاهش و تعهد بیمه‌گر را نیز افزایش داده‌ایم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی تصریح کرد: اگر هزینه بیمه برای بیمه‌گر صرفه دارد چرا این پرسش در سایر ایام سال مطرح نمی‌شود.

برای پیشگیری از تاول پا در مسیر پیاه روی اربعین چه کنیم؟اربعین 98| ترافیک در مرز مهران شدت گرفته استاربعین 98| عبور زائران اربعین از مرزهای کشور با کارت ملی صحت نداردفعالیت 8500 مرزبان برای مأموریت اربعین/ ضعف کشور عراق در ترابری زواراربعین 98| استفاده از پهپادها و بالگردهای هواناجا برای رصد مرزهای چهارگانهسفر اربعین چه آدابی دارد؟

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,1416/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کربلا ستاد مرکزی اربعین اربعین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کربلا ستاد مرکزی اربعین اربعین کربلا ستاد مرکزی اربعین اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟