Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:25:43 GMT

نخستین تصویر محسن تنابنده در نقش یک قاتل عنکبوتی

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۹۸۳۹

نخستین تصویر محسن تنابنده در نقش یک قاتل عنکبوتی

نخستین تصویر از بازی محسن تنابنده که در نقش یک قاتل عنکبوتی در فیلم سینمایی "عنکبوت" ایفای نقش می‌کند، منتشر شد.

به گزارش ایسنا درحالیکه فیلمبرداری فیلم سینمایی «عنکبوت» دومین ساخته ابراهیم ایرج زاد و به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی همچنان در تهران ادامه دارد، نخستین تصویر از فیلم منتشر شد.

این اثر که فیلمنامه اش را اکتای براهنی نوشته روایت زندگی مردی است (با بازی محسن تنابنده) که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت آسیب‌ شناسی و نقد نگاه تند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عنکبوت» که بعد از «تابستان داغ» دومین ساخته ایرج زاد محسوب می‌شود برای نمایش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

در این فیلم سینمایی که اثری پر بازیگر به حساب می‌آید بازیگرانی چون محسن تنابنده، ساره بیات، ماهور الوند، شیرین یزدان‌بخش، فرید سجادی‌حسینی، علی باقری، مهدی حسینی‌نیا، حمیدرضا هدایتی‌راد ، جواد یحیوی ، گلنوش قهرمانی ، آتیه جاوید ، مهدخت مولایی ، نیوشا علیپور ، یوسف خسروی ، غلامعلی رضایی ، حمید حاجی‌محمدزاده ، میثم دامن‌زه ، داود ذاکری ، سیدجمشید حسینی ، آویسا سجادی ، سحر عبدالهی ، امیر سیدی ایفای نقش می کنند.

 محمدصادق رنج کشان به عنوان جانشین تهیه کننده و سرمایه گذار در فیلم «عنکبوت» حضور دارد.

دیگر عوامل «عنکبوت» به این شرح است:کارگردان : ابراهیم ایرج زاد، تهیه کننده : جواد نوروزبیگی، نویسنده : اکتای براهنی، مدیر فیلمبرداری : محمود کلاری، طراح چهره پردازی : مجید اسکندری، طراح صحنه : آیدین ظریف، طراح لباس : نازنین خزاعی، مدیر صدابرداری : طاهر پیشوایی، مدیر تولید : شهاب علی بخشی، مدیر تدارکات : حسین میرزامحمدی، فیلمبردار : سام سلیمانی، دستیار اول کارگردان : محمدرضا کشمیری، برنامه ریز : سیدجواد حسینی، منشی صحنه : مرجان تاجیک، عکاس : حبیب مجیدی، پشت صحنه : باران جعفری، جلوه های ویژه کامپیوتری : سینا قویدل، جلوه های ویژه میدانی : آرش آقابیک.

عکس پیوست خبر حبیب مجیدی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن تنابنده قاتل عنکبوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) این عنکبوت بی‌رحم و خطرناک است

عنکبوت شکارچی گلسنگ (Lichen Huntsman Spider) با نام علمی Heteropoda boiei به نام عنکبوت گلسنگ نیز شناخته می‌شود و به سرده Heteropoda در خانواده Sparassidae تعلق دارد. این نوع عنکبوت شکارچی در آسیا و استرالیا یافت می‌شود. این عنکبوت‌ها می‌توانند از نظر رنگ متفاوت باشند و ترکیب‌های رنگی مختلفی از آن‌ها وجود دارد.

به گزارش عصر ایران، عنکبوت شکارچی گلسنگ برای شکار طعمه خود تار نمی‌تند، بلکه در میان خزه‌ها و گلسنگ‌ها کمین کرده و زمانی که طعمه در فاصله مناسب قرار گرفت، به آن حمله می‌کند. به واسطه ترکیب رنگ خود، آن‌ها می‌توانند بین خزه‌ها و گلسنگ‌ها استتار کنند.

رژیم غذایی آن‌ها بیشتر از حشرات و سایر بی مهرگان و گاهی اوقات مارمولک‌های کوچک تشکیل شده است. عنکبوت شکارچی گلسنگ اغلب در شکاف پوست درختان زندگی می‌کند. آن‌ها می‌توانند بسیار سریع حرکت کنند و اغلب از پرش فنری در حین دویدن استفاده می‌کنند. این عنکبوت‌ها می‌توانند روی دیوار‌ها و حتی سقف راه بروند.

در صورتی که یک عنکبوت شکارچی گلسنگ را بردارید، احتمال این که واکنش چسبیدن را از خود نشان دهد، زیاد است که جدا کردن حیوان از طریق تکان دادن را دشوار کرده و احتمال گاز گرفته شدن توسط آن را افزایش می‌دهد.

عنکبوت‌های ماده مدافعان سرسختی از کیسه‌های تخم و فرزندان خود هستند. در صورتی که تحریک شوند، آن‌ها یک نمایش هشدار دهنده را به اجرا می‌گذارند. اگر هشدار‌ها نادیده گرفته شوند، احتمال حمله و گاز گرفتن عنکبوت وجود دارد.

دیگر خبرها

  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • (عکس) عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • تصاویر عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • (تصاویر) این عنکبوت بی‌رحم و خطرناک است
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»