Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در جلسه ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی بیان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم در این مقطع حساس، آنچه موردنیاز نظام اسلامی است تنها با یک جلسه یا سخنرانی محقق نخواهد شد؛ از این‌رو بصیرت افزایی و روشنگری نیروهای ارزشی و انقلابی را طلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز تا روز ۱۳ آبان تمام سخنرانی‌ها، همایش‌ها، مقاله و فعالیت‌های رسانه‌ای باید حول محور ضرورت استکبارستیزی و آثار و برکت‌های جبهه مقاومت باشد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود مقوله مبارزه با استکبار را برگرفته از قرآن، احادیث و روایت‌های اسلامی دانست و یادآور شد: استکبارستیزی یکی از بارزترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه در ۱۳ آبان اتفاق‌های مهی از جمله تبعید حضرت امام (ره)، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ رخ‌داده است، گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی که به تایید شورای نگهبان نیز رسید، ۱۳ آبان هرسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهان خوار نام‌گذاری شده است.

به علت ضعف عملکرد ما فقط یک وجه از این مناسبت که مربوط به دانش آموزان است، پررنگ و برجسته است اما ین فرهنگ‌سازی صورت گرفته که وقتی می‌گوییم ۱۳ آبان یعنی روز دانش‌آموز به این معنی نیست که  قشرهای دیگر جامعه سهمی ندارند.

لطفی تصریح کرد: ما به دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور افتخار می‌کنیم و به‌طور حتم باید با نهایت احترام گرامی داشته شوند، اما ۱۳ آبان متعلق به همه مردم است. برای ملت ایران در همه‌ روزهای سال استکبارستیزی مفهوم خاصی دارد، ولی ۱۳ آبان تجلی استکبارستیزی آحاد جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته که دشمن شروع تروریسم اقتصادی و فشار حداکثری را در روز ۱۳ آبان قرارداد، در مقایسه با سال‌های قبل از آن، باشکوه‌ترین مراسم ضد استکباری را با مشارکت همه قشرها در اقصی نقاط کشور شاهد بودیم. به فضل الهی و تاب‌آوری مردم راهبرد مقاومت فعالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تدبیر کرده بودند، عملیاتی شد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امسال نیز باید مقدمات لازم برای حضور همه مردم در این راهپیمایی فراهم شود و به همت حوزه‌های علمیه، نهادها و ارگان‌های فرهنگی تبلیغی مختلف چهره مردمی به خود بگیرد. ۱۳ آبان سال ۹۸ روز تسلیم‌ناپذیری، اقتدار، صلابت و مقاومت ملت ایران در پیشگاه جهانیان خواهد بود و آحاد مردم درس دیگری را به دشمنان کینه‌توز نظام اسلامی می‌دهند.

 اکنون آمریکا از اقدام نظامی علیه کشور مایوس شده و بسیار زخمی است، به‌رغم آنکه افول، زوال و فروپاشی آن را می‌بینیم نباید از اقدام‌های خرابکارانه آن برای جبران شکست‌هایش غافل شویم، و این موضوع در اجتماعات به‌دقت رصد شود.

۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش که ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دیدار شورای فرماندهی سپاه استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان منتخب مجلس دوازدهم حضور داشت اظهار کرد: بسیجی بودن و پاسدار بودن یک افتخار است که به آن می بالم و همیشه خود را سرباز ولایت می دانم.

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی به برکت وجود جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق رسوای جهان شده است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی واکنش دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا را برآمده از اراده خداوند دانست و خاطرنشان کرد: هیچ اراده ای نمی توانست افکار عمومی جهانیان و وجدان های آنها را به این سمت دفاع از حق رهنمون کند مگر اراده خداوند که به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت این اتفاق امروز رخ داده و صدای جبهه مقاومت از قلب آمریکا فریاد زده می شود.

آبنوش تحولات دنیا و واکنش های ملت ها در
قبال جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم غزه و فلسطینی ها را در تاریخ چند دهه گذشته بی نظیر دانست و یادآور شد: همه این رخدادها و تحولات جهانی مرهون رهبری امامین انقلاب و جان فشانی خون شهداست.

کد خبر 6093441

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند