Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد حسن انصاری فرد امروز شنبه به اتفاق مشاور عالی خود در امور آموزشی، پژوهشی و پزشکی در مرکز علمی کاربردی پرسپولیس حضور پیدا کرد و از وضعیت و شرایط این مجموعه بازدید داشت.

داریوش سودی که از موسسین این مرکز به حساب می‌آید اما در سال‌های اخیر با آن همکاری نداشت، در این ارتباط گفت: شرایط دانشگاه پرسپولیس با زمانی که آن را ترک کردیم به کلی فرق کرده و وضعیت خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز طی چند سال به مرور زمان با مشکلات مختلفی روبرو شده و از شرایط قبلی خود فاصله گرفته است. در حال حاضر برای احیای آن به اقدام‌های اساسی و سریع نیاز است.

هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه در این ارتباط تصمیم‌های جدی دارند، به ویژه که یکی از آخرین توصیه‌های آقای کاشانی نیز بود. برای این منظور نسبت به من لطف داشتند و تلاش ما معطوف به این مساله خواهد بود که ساختارهای دانشگاه از قبیل بخش‌های مالی و آموزش مانند گذشته به شکل حرفه‌ای در آید و باز هم روند توسعه‌ای آن را از نظر علمی، کیفیت آموزش و کمیت‌های مختلف شاهد باشیم. البته شکی نیست که کار دشواری داریم ولی با اراده‌ای که به ویژه نزد هیأت مدیره و آقای انصاریفرد مدیر عامل وجود دارد، امکان‌پذیر خواهد بود.

در این ارتباط محمدحسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه گفت: هدف از این حضور، بازدید و ارزیابی دقیق و میدانی از شرایط دانشگاه بود. گزارش‌های قبلی بررسی می‌شود و گزارش جدید به شکل دقیق تهیه خواهد شد. اوج گرفتن دوباره این مرکز علمی از اهداف ما و جزو خواسته‌ها و برنامه‌های هیأت مدیره است که روی آن تاکید داشته‌اند.

همچنین از آخرین توصیه‌های زنده یاد استاد جعفر کاشانی در آخرین جلسه‌ای که حضور داشتند، احیای این مرکز بود. ایشان تاکید داشتند اگر می‌گویند تیم باید باشگاه شود و برای رشد و پیشرفت، علم و دانش تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود و این توصیه برای ما در حکم وصیت ایشان است.

ارتقای سطح علمی، ایجاد رشته‌های جدید و پذیرش دوباره دانشجو از برنامه‌هایی است که در اولویت قرار دارند و بخش آموزشی و پژوهشی باشگاه آن را پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس دانشجو مدیر عامل باشگاه مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ۳ خدمت اصلی اپراتور هوش مصنوعی/ دسترسی به چند صد GPU در سال ۱۴۰۳
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد