Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: فدراسیون کشتی و شورای برون مرزی باید نظارت بیشتری بر این قضایا داشته باشد. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مسابقات جهانی کشتی پیشکسوتان در گرجستان، یکی از طلایی‌های تیم ایران در حالی روی سکو رفت که دارنده مدال برنز این سکو ورزشکاری از رژیم اشغالگر قدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم جوادی در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: فدراسیون مخالف اعزام این نفرات بوده و آنها به صورت شخصی به گرجستان رفته‌اند و بنابراین مجوزی هم از سوی شورای برون مرزی ندارند. قبلا هم شاهد چنین اتفاقاتی بوده‌ایم که نفرات با هزینه شخصی و به صورت شخصی به محل برگزاری مسابقات جهانی پیشکسوتان رفته‌ و کشتی گرفته‌اند.

وی با اشاره به عدم اعزام تیم به مسابقات جهانی پیشکسوتان سال گذشته، تاکید کرد: سال گذشته در همین روزها بود که ارز به شدت گران شد و خیلی‌ها نتوانستند به مسابقه بروند و اعزامی نیز از سوی فدراسیون کشتی صورت نگرفت. در دوره یزدانی‌خرم به خاطر کتک‌کاری برخی از پیشکسوتان در هواپیما، او اعزام آنها به مسابقات جهانی را لغو کرده بود، اما در فدراسیون گذشته ما با رسول خادم صحبت کردیم که این کار با نظرات فدراسیون انجام شود. فدراسیون هزینه حدودا 10 نفر که مربی، داور و نماینده حراست جزوشان بود را پرداخت می‌کرد و سایر نفرات خودشان هزینه‌شان را می‌دادند تا مسئله‌ای پیش نیاید.

دارنده 4 مدال طلای سابق کشتی آزاد جهان گفت: دو سال پیش در بلغارستان بود که یکی از نفرات ما باید در فینال با نماینده رژیم اشغالگر قدس کشتی می‌گرفت که با مجوز پزشکی  مسابقه نداد و روی سکو نرفت. یا باید روی اعزام پیشکسوتان نظارت داشت یا اینکه مثل گذشته به اتحادیه جهانی نامه نوشت و اطلاع داد کشتی‌گیری زیر نظر فدراسیون ایران اعزام نمی‌شود. این رقابت‌ها اُپن است و هر کسی می‌تواند با هزینه شخصی در آن حضور پیدا کند و ممکن است اتفاقات خوبی را آنجا شاهد نباشیم. فدراسیون کشتی و شورای برون مرزی هم باید نظارت بیشتری بر این قضایا داشته باشد.

تیم کشتی فرنگی پیشکسوتان ایران قهرمان جهان شد

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S27,3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو