Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:41:56 GMT

ترافیک در شهرهای ماهیدشت و حمیل نیمه‌سنگین است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۲۱۷۹

ترافیک در شهرهای ماهیدشت و حمیل نیمه‌سنگین است

سرهنگ «فضل الله شیری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تا روز گذشته عموما مسیر رفت در شهرهای یادشده دارای حجم ترافیکی بالایی بود اما از امروز (شنبه) به یک حالت توازن رسیده است.
وی افزود: حضور میدانی همکاران پلیس راهور در شهر حمیل بیانگر سنگین تر بودن بار ترافیکی در مسیر برگشت را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ شیری، همچنین وضعیت ترافیکی در شهرهای قصرشیرین و اسلام آبادغرب را نیز عادی عنوان کرد و با بیان اینکه تردد تقریبا بدون مشکل خاصی جریان دارد، یادآور شد: در ابتدای صبح امروز ورودی آن‌ها مقداری با ترافیک روبرو بود.
رئیس پلیس راهور کرمانشاه همچنین از پرحجم بودن ترددها در شهر بیستون نیز خبر داد و گفت: با این وجود گره ترافیکی در این شهر وجود ندارد و ترددها به شکل روان در حال انجام است.
وی همچنین وضعیت ترافیکی شهر کرمانشاه را نسبتا روان توصیف کرد و گفت: تنها در محدوده میدان های حضرت امام (ره) و میدان آزادگان مقداری ترددها با تاخیر انجام می شود که به دلیل ترافیک مقطعی آن است.
سرهنگ شیری در پایان از زائران و رانندگان خواست تا در کنار موکب های برپا شده به شکل دوبل توقف نداشته باشند چرا که این انکار باعث ترافیک و راه بندان و در نهایت ایجاد مزاحمت و بالاتر رفتن خطر تصادف می شود.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترافیک جاده ای مرز خسروی کرمانشاه اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است