Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: متاسفانه بروز سه آسیب اجتماعی در این استان بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش ایسنا، ولی الله حیاتی در جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود: میزان بروز آسیب های اجتماعی نزاع، سرقت و خودکشی در این استان بالاتر از میانگین کشوری است.

وی ادامه داد: آمارها نشان می دهد که در بحث خودکشی، میانگین کشوری بروز این آسیب در هر 100 هزار نفر سه نفر است این درحالیست که این رقم در خراسان شمالی از هر 100 هزار نفر هفت نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیاتی اظهار کرد: در بحث نزاع نیز در میانگین کشوری از هر 10 هزار نفر 75 نفر است اما این عدد در خراسان شمالی از هر 10 هزار نفر 108 نفر است.

وی تصریح کرد: البته این استان در بروز آسیب هایی همچون اعتیاد، طلاق و قتل نسبت به میانگین کشوری کاهش داشته است.

این مقام مسئول بیان کرد: خراسان شمالی در میزان بروز اعتیاد رتبه ششم را داشته است که اکنون به رتبه 12 رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نزاع سرقت خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کاهش سرقت در اردبیل
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی