Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشتی از پرداخت صد در صدی هزینه درمان ورزشی به ورزشکارانی که شانس المپیک دارند، خبر داد و گفت: برخی ورزشکاران به خاطر ورزش بیش از حد دچار مشکل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «کاوه باشتی»، امروز (شنبه 20 مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس یک برنامه استراتژیک اهداف چهار ساله را طراحی و اجرا کرده ایم، گفت: پوشش برای اولین بار بیش از 200 هزار نفر شد که رشد 13 درصدی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت پزشکی، ورزشی فارس با اشاره به اینکه تاکنون در سال 98، بالغ بر 150 هزار نفر پوشش بیمه ای داشتیم که 22 درصد رشد از خود نشان می دهد، اظهارداشت: در بخش پرداخت در سال 97 هزینه 11 میلیارد ریال پرداخت شد که رشد 34 درصد پرداخت به ورزشکاران را شاهد هستیم و این رقم در سال 98 تاکنون هفت میلیارد ریال است.

 

وی با اشاره به زمان رسیدگی به اسناد پزشکی به حداقل رساندیم که زمان به یک روز کاهش یافته و زمان پرداخت از سوی تهران هم به حدود یک ماه رسیده است که تفاوت از پنج ماه به یک ماه قابل توجه است، اظهارداشت: پرداخت هزینه درمان ورزشکاران ملی تا صددرصد پس از احراز شرایط به وی ارائه می شود.

 

باشتی با اشاره به اینکه هیئت پزشکی ورزشی در خصوص المپیک 2020 برنامه دارد که ارائه مشاوره های درمانی، روانشناسی تغذیه و درمان ورزشکارانی که شانس المپیک دارند از قبیل این برنامه هاست، یادآور شد: تاکنون 500 جعبه کمک های اولیه بین باشگاه های ورزشی توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برخی ورزشکاران به خاطر ورزش بیش از حد دچار مشکل می شوند، اظهارداشت: هدف از راه اندازی مرکز «بازگشت به بازی (return to play)» برای توجه به سرمایه های ملی ورزشی کشور است که آنان در روند درمان به مشکل مواجه نشوند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین شیراز مسجد اربعین زائران اربعین حسینی کانون های مساجد مرز مهران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد هیئت پزشکی ورزشی فارس بازیهای المپیک ۲۰۲۰ هیئت پزشکی ورزشی فارس المپیک ۲۰۲۰ شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم

امیرحسین بانکی‌پور، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح لایحه حجاب و عفاف گفت: «به کسی که کشف حجاب کرده بار اول یک میلیون و نیم جریمه معلق اختصاص پیدا می‌کند. اگر مجددا تصویر او در دوربین‌ها دیده شد. جریمه دوم ۳ میلیون تومان می‌شود ضمن آن که یک و نیم میلیون می‌شود بنابراین ۴ میلیون و نیم برایش نوشته می‌شود که بعد از سه هفته باید پرداخت شود. برای شناسایی کامل هویت فرد، تمام دوربین‌های فروشگاه‌ها و ادارات لینک به فراجا می‌شود.»   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند