Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@01:17:25 GMT

کفپوش لمینت و پارکت آیریس فلوور

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۲۶۲۵

کفپوش لمینت و پارکت آیریس فلوور


کفپوش لمینت و پارکت طرفداران بسیار زیادی دارد. نه تنها زیبایی بسیاری دارند، بلکه از جهت کیفیت و ماندگاری هم پوشش‌های قابل اتکایی هستند.
کفپوش لمینت آیریس فلوور
اگر از کفپوش لمینت استفاده کرده باشید، قطعا نام آیریس فلوور به گوش شما خورده است. از مزایای کفپوش لمینت رولی این مجموعه می‌توان به تنوع طرح و کیفیت بالای آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کفپوش‌ها از عالی‌ترین مواد اولیه و با جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان طراحی و ساخته شده اند؛ و لذا کمتر مجموعه‌ای وجود دارد که توان رقابتی با آیریس فلور را داشته باشد.

ضخامت کفپوش لمینت چقدر است؟
اما اگر قصد خرید یک کفپوش لمینت را دارید سوالاتی برای شما پیش خواهد آمد. از اولین این سوالات موضوع ضخامت کفپوش‌های لمینت است. باید بدانید این پوشش‌های کف، بر أساس نیاز‌ها در چندین ضخامت طراحی و ساخته می‌شوند؛ لذا بنا به نیاز خود، باید از ضخامت مناسب استفاده کنید. تصور نکنید برای هر استفاده‌ای باید بیشترین ضخامت را خریداری کنید. این کار فقط هزینه شما را افزایش خواهد داد. باید ابتدا بدانید کاربری شما چیست، تا بر أساس آن کفپوش با ضخامت مورد نیاز را تهیه کنید.
قیمت کفپوش لمینت در بازار
قیمت هم قطعا برای هر خریدی مهم است. هیچ کس دوست ندارد هزینه اضافه پرداخت کند. حتی برخی افراد برای کاهش هزینه، از کفپوش‌های دست دوم استفاده می‌کنند. اما تفاوت کفپوش لمینت دست دوم و نو گاهی آنقدر زیاد هست که این خرید دست دو أصلا به صرفه نیست. هزینه‌ای که بابت یک کفپوش بی کیفیت و یا دست دوم پرداخت می‌کنید، با توجه به عمر کوتاه آن‌ها أصلا مقرون به صرفه نیست. می‌توانید یک کفپوش با کیفیت و نو را خریداری کنید و تا سال‌های سال نیاز به هیچ تغییری نداشته باشید.
انواع کفپوش لمینت ضد آب.
اما اگر قصد خرید یک کفپوش لمینت دارید، پشنهاد ما أنواع ضد آب است. طرح‌های کفپوش لمینت خانه بسیار متنوع هستند و همین الگو‌ها را می‌توانید در نوع ضد آب هم خریداری کنید. اما ضد آب بودن کفپوش دارای اهمیت بسیاری است. به جهت محل استفاده نیاز به شستشو و تمیز کردن پوشش کف بسیار زیاد است. برای اینکار باید از پاک کننده مناسب برای این نوع لمینت استفاده کنید. چرا که هم باعث تمیزی بیشتر شده و هم آسیبی به کفپوش نمی‌زند.
نمایندگی فروش کفپوش لمینت در تهران.
اما برای خرید، همه ما تمایل داریم از نمایندگی‌های قابل اعتماد خرید کنیم. اگر در تهران ساکن هستید، شرکت آیریس فلوور محلی قابل اطمینان برای شما است. این مجموعه را به درستی می‌توان بورس کفپوش لمینت براق در تهران نامید. با داشتن انواع کفپوش لمینت براق و مات، هر سلیقه‌ای که داشته باشید، این مجموعه محصولی مطابق آن به شما ارائه می‌دهد. بهتر است زمان خود را برای جستجوی فروشندگان واسطه که محصولات درجه یک و قیمت مناسب ارائه نمی‌کنند، تلف نکنید.



بهترین مارک لمینت چیست؟
حال می‌رسیم به انتخاب بهترین مارک لمینت در ایران. اگر به این بازار آشنایی داشته باشید، می‌دانید که برند‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند. برخی از این برند‌ها مانند برند لمینت ایشیک ترکیه یا باراباس تفاوت ثابل ملاحظه‌ای با دیگر برند‌ها دارند. به عنوان مثال تنوع ابعاد پارکت لمینت ایشیک یکی از عوامل مهمی است که این برند را محبوب کرده است. البته آیریس فلوور پیشنهاد‌های دیگری هم به شما ارائه خواهد کرد که می‌توانند انتخاب‌های بسیار خوبی باشند. این مجموعه به عنوان بهترین نمایندگی کفپوش لمینت ایرانی و خارجی قادر است هر نوع نیازی را برطرف کند. فروش لمینت باراباس اصلی در سراسر کشور با قیمت مناسب تنها یکی از نقاط قوت این مجموعه است.
جنس لایه‌های کفپوش لمینت از چیست؟
یک کفپوش لمینت از چهار لایه اصلی تشکیل شده است. پایینترین لایه این پوشش‌ها معمولا از جنس سرامیک کاغذی است. در روی آن یک لایه مرکزی قرار دارد که به آن مغر پارکت لمینت هم می‌گویند. این لایه ممکن است MDF و یا HDF باشد که نوع HDF آن کیفیت بالاتری دارد. بر روی مغز لایه کاغذ دکوراتیو قرار می‌گیرد. این لایه همان بخشی است که طرح لمینت را مشخص می‌کند. لایه نهایی نیز از پلی اورتان تشکیل شده است. این لایه وظیفه محافظت از آب و خش را بر عهده دارد. تفاوت جنس لمینت و کفپوش pvc در لایه مغزی است. در این لایه در کفپوش‌های PVC به جای HDF از پلاستیک پی وی سی استفاده می‌شود.



نصب کفپوش لمینت توسط نصاب
نکات مهم کف سازی و آماده سازی قبل از نصب را یک نصاب به خوبی می‌داند. اما قطعا یک فردی نا آشنا نمی‌تواند همان کیفیت کاری را انجام دهد. از جمله مهمترین نکات پس از خرید کفپوش، استفاده از یک نصاب ماهر است. کیفیت پوشش خریداری شده، با نصب صحیح حفظ خواهد شد. تصور نکنید هزینه‌های نصب زیاد است. این هزینه برای ماندگاری کفپوش مبلغ بسیار ناچیزی است؛ لذا پس از خریداری، از یک نصاب مطمئن درخواست کنید تا کار نصب کفپوش را برای شما انجام دهد.
قیمت کفپوش پارکت چوبی طبیعی.
اما اگر فکر کردید محصولات آیریس فلوور به همان موارد بالا ختم می‌شود سخت در اشتباه هستید. این مجموعه بورس کفپوش و پارکت دیواری در تهران است. پس از کفپوش لمینت تا کفپوش طرح پارکت برای راه پله و یا هر محصول دیگری را که نیاز داشته باشید برایتان تامین خواهد کرد. از محصولات پر طرفدار می‌توان به کفپوش پارکت چوبی طبیعی اشاره کرد. این محصولات با توجه به ظاهر آنها، طرفداران خاص خود را دارند. اما قیمت این محصولات با توجه به کیفیت مواد به کار رفته برای تولید متفاوت است. از جنس چوب تا سایر لایه‌های آن در این قیمت اثر گذار هستند.



طرح کفپوش پارکت سه بعدی
طرح‌های سه بعدی مخصوص پوشش‌های کف هم بسیار زیبا هستند. توصیه می‌شود پیش از خرید، حتما کفپوش پارکت سه بعدی و طرح‌های آن را مشاهده کنید. اگر به دنبال پارکت ارزان قیمت هستید، تصور نکنید أصلا نمی‌توانید از طرح‌های سه بعدی استفاده کنید. اما حتما پیش از خرید توجه کنید تا کفپوش پلاستیکی طرح پارکت را به جای خود پارکت خریداری نکنید. کیفیت این دو محصول دارای تفاوت‌هایی است. اگرچه کفپوش پلاستیکی نیز قابلیت‌ها و استفاده‌های خود را دارد، اما با کفپوش پارکت دارای تفاوت‌های زیادی است.
پارکت ضد آب و ضد خش از کجا بخریم؟
اکنون شاید پاسخ به این سوال بسیار ساده باشد. با توجه به تنها بخشی از خصوصیات مجموعه و محصولات آیریس فلوور که در بالا خواندید، جای شکی برای شما باقی نمانده باشد. پس همین امروز اقدام کنید و پارکت ضد آب و ضد خش خودتان را در آیریس فلوور سفارش دهید.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!

کاور بادی فِنس یا PPF، لایه‌ای محافظتی جهت جلوگیری از ضربات وارده به بدنه خودرو است. این لایه پلاستیکی مانند گلس در تلفن همراه عمل می‌کند. علاوه‌بر سرامیک کردن بدنه، اعمال یک کاور محافظتی به مراقبت بیشتر کمک بسیاری می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، دو نوع بادی فِنس شفاف و مات وجود دارد. قبل از نصب کاور، بدنه به طور کامل تمیز و بررسی می‌شود تا نقصی نداشته باشد. پس از این کار، تمام بدنه خودرو، دو بار پولیش می‌شود.

سپس یک لایه بسیار نازک از روی کاور جدا می‌شود تا خاصیت چسبندگی پیدا کند. یک محلول خاص روی بدنه اسپری می‌شود و بلافاصله کاور نصب می‌شود.

سختی و آسانی کاور کردن، متناسب با شکل و فرم بدنه خودرو است. وقتی خودروی شما دارای کاور محافظتی است، دیگر نمی‌توانید از کارواش اتوماتیک استفاده کنید.

عمر کاور متناسب با برند و نوع جنس آن می‌تواند متفاوت باشد؛ برای مثال ممکن است یک کاور بادی فنس تا ۲ سال عمر کند. با این لایه محافظتی، رنگدانه‌های بدنه بیشتر نمایان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم
  • (ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!/فیلم
  • سفری تصویری به «سرزمین مقدس»