Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:13:31 GMT

افزایش ۲۵ درصدی کشفیات موادمخدر در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۲۹۵۹

افزایش ۲۵ درصدی کشفیات موادمخدر در زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم جهانبخش ظهر شنبه در مراسم امحای ۱۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر غیردارویی و قرص‌های روان‌گردان کشف و ضبط شده در زنجان طی شش ماه اول امسال، از افزایش ۲۵ درصد کشفیات موادمخدر در استان زنجان خبر داد و گفت: در این مدت شاهد کشف نزدیک به یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این منطقه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه زنجان را باید جزو استان‌هایی دانست که از حیث آلودگی به موادمخدر سنتی و صنعتی در میان استان‌هایی است که در رتبه‌های پایین‌تری قرار دارد، افزود: یکی از رویکردهای اصلی نیروی انتظامی در زمینه موادمخدر، بحث پیشگیری است و همچنین در زمینه مقابله با قاچاق موادمخدر نیز این نیرو با جدیت وارد عمل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان،  با تاکید بر اینکه با تهیه و توزیع‌کنندگان موادمخدر در استان به شدت برخورد شده و این موضوع یکی از ماموریت‌های اصلی این نیرو در استان به‌شمار می‌رود، ادامه داد: آمار در خصوص کشفیات موادمخدر حاکی از آن است که در نیمه اول امسال نزدیک به یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

جهانبخش در ادامه با یادآوری اینکه در نیمه اول امسال علاوه بر کشفیات صورت گرفته، نسبت به پاکسازی نقاط آلوده استان به موادمخدر در قالب ۱۶۰۰ طرح اقدام شده است که در این راستا نیز ۲۰۰۰ نفر دستگیر شده‌اند، اظهار کرد: از ۱۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدری که امروز شاهد امحای آن در انظار عمومی هستیم، ۴۸ کیلوگرم حشیش و نزدیک به ۲۵ کیلوگرم نیز هروئین بوده است.

وی با بیان اینکه در خصوص پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر استان نیز در نیمه اول امسال از رشد ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته برخوردار هستیم، خاطرنشان کرد: در نیمه اول امسال و با اجرای طرح‌های مختلف، ۱۰۰۰ معتاد در استان دستگیر شده‌اند.

کد خبر 4744232

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد بیرجند نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی، بر لزوم تصویب سریع نرخ جدید کرایه تاکسی ها تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، امیر صفی خانی با اشاره به وضعیت افزایش کرایه تاکسی ها قبل از تصویب نرخ جدید اظهار کرد: یک ماه قبل از عید نوروز لایحه نرخ های جدید کرایه تاکسی را تقدیم شورای شهر اهواز کردیم و این پیشنهاد در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بررسی و مقرر شد در صحن علنی شورای شهر بررسی و تصویب شود و انجام آن به جلسه بعدی موکول شد.

صفی خانی افزود: با توجه به اینکه امسال تاکنون جلسه ای در صحن علنی شورای شهر اهواز برگزار نشده، این موضوع نیز همچنان بررسی و تصویب نشده است.

وی با اشاره به میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی ها گفت: در این لایحه، نرخ کرایه تاکسی ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.

صفی خانی در خصوص افزایش خودسرانه کرایه تاکسی توسط رانندگان بیان کرد: وظیفه سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز این است مانند سایر کلانشهرهای ایران، نرخ کرایه تاکسی را تعیین و به شورای شهر ارجاع دهد و این کار در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ انجام شد تا از ابتدای امسال کرایه ها بر اساس نرخ مصوب باشد. امیدواریم هر چه سریعتر این نرخ مصوب و در تابلوهای سطح شهر نصب شود.

صفی خانی با اشاره به گلایه رانندگان از تصویب نشدن افزایش نرخ کرایه افزود: تمام کلانشهرهای ایران بدون استثناء نرخ جدید کرایه تاکسی را مصوب و اجرا کرده اند اما در اهواز با وجود اینکه اکنون از نیمه اردیبهشت ماه هم گذشته ایم هنوز این موضوع اجرایی نشده است. آیا انصاف است همچنان راننده تاکسی به نرخ سال گذشته کرایه تاکسی بگیرد؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن