Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر شنبه در دیدار اعضای موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع)، فعالیت‌های این مؤسسه را شایسته تقدیر دانست و افزود: تحت پوشش قرار دادن افراد بی‌سرپرست در جامعه امری خوب و پسندیده است.

وی با اشاره به لزوم تلاش در زمینه سرپرستی افراد بی‌سرپرست با پیروی از مکتب اهل‌بیت(ع) و پیامبر(ص) افزود: دنیا محل گذر است و تنها آخرت باقی می‌ماند بنابراین باید برای آخرت نیکو تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد سطوح عالی حوزه تصریح کرد: هنگامی‌که انسان از دنیا می‌رود نخستین موضوعی که وجود دارد و مورد توجه است این‌ است که مردم درباره وی چه چیزی می‌گویند.

عمل هر کس در گروی کار مردم است

وی با بیان اینکه عمل هر کس در گروی کار مردم است، افزود: اینکه مردم چه چیزی درباره ما می‌گویند مهم است زیرا تعریف ما از خودمان مهم نیست بلکه باید نظر مردم را راجع به خودمان بدانیم.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: خدمت به نیازمندان و ایتام در جامعه اهمیت بسیاری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: فعالیت مؤسساتی که در زمینه افراد بی‌سرپرست اقدام می‌کنند بسیار مهم است زیرا به ساماندهی این افراد می‌پردازند، بنابراین نباید در کار خود دلسرد شوند و با وجود تهمت‌هایی که ممکن است زده شود باز هم با پشتکار به فعالیت خود ادامه دهند.

این مفسر قرآن کریم خطاب به اعضای مؤسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) افزود: دهن مردم هیچ‌گاه بسته نمی‌شود و برای هرکاری که انجام دهید حرفی زده می‌شود، اما باید مراقب باشید هیچ مسئله‌ای شما را از کارتان بازندارد و هدف خود را برای خدا انجام دهید.

کد خبر 4744212

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی مراجع تقلید قم قم اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد بیرجند نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطرات مصرف ویپ و پاد برای افراد

حمید سهراب‌پور فوق تخصص ریه‌ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اشاره به برخی اخبار در رابطه با استفاده از گاز خنده برای قلیان اکسیژن و ... گفت: این موضوع مورد تکذیب پژوهشگران این طرح قرار گرفت، اساسا گاز خنده دارویی است که برای بیهوشی مورد استفاده قرار می گیرد و جای دیگری مصرف ندارد و فکر نمی کنم که وزارت بهداشت چنین اجازه‌ای حتی در مرحله تحقیقاتی داده باشد استفاده از چنین گازی برای چنین مصرفی یک اقدام غیر علمی است.

او همچنین در رابطه با ادعای برخی افراد برای استفاده از قلیان بدون استفاده از زغال و آتش برای بهبود عملکرد ریه نیز گفت: استفاده از چنین قلیانی برای بهبود عملکرد ریه نیز مبنای علمی ندارد چرا که اصلا اثر مثبتی ندارد و تنها ممکن است اثر روحی برای مصرف کنندگان داشته باشد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه اساسا هرنوع دودی اعم از دود اسپند تا دود خودرو و ... برای ریه ضرر دارد، گفت: امروزه گرایش به قلیان در بین جوانان افزایش پیدا کرده است که آسیب آن بسیار بیشتر از سیگار است. حجم دودی که با هربار استنشاق دودی که از طریق قلیان وارد ریه افراد می‌شود با مصرف یک پاکت سیگار است.

سهراب‌پور بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به استفاده از مواد شیمیایی برای خوشبو کردن تنباکوی قلیان، دود آن به شدت آغشته به مواد سمی و خطرناک است و بدتر از سیگار اثر سرطان‌زایی دارد. همچنین لوله و شلینگ قلیان محلی برای رشد انواع میکروب، قارچ و باکتری است و با توجه به مصرف اشتراکی قلیان خطر بیماری‌زایی برای بسیاری افراد دارد.

این فوق تخصص ریه همچنین در رابطه با مصرف انواع ویپ، پاد و سیگارهای الکترونیکی نیز گفت: این وسایلی که در داخل کشور با توجه به اعلام وزارت بهداشت از طریق قاچاق و غیر قانونی وارد کشور شده‌اند. فارغ از این موضوع حتی اگر این وسایل به صورت قانونی وارد کشور می‌شدند و استانداردهای لازم هم را عم رعایت می‌کردند، باز هم مصرف آنها عوارض خاص خود را دارند این مسأله ثابت شده که جویس‌های مورد استفاده در انواع ویپ و پاد نیز آلوده به مواد شیمایی بوده و آسیب‌رسان هستند و باید جلوی مصرف آن گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم توجه سیاست‌گذاران به انگیزه ماندگاری پزشکان
  • صدور حکم سرپرست تیم پرسپولیس | پیروانی تبرئه شد
  • خطرات مصرف ویپ و پاد برای افراد
  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت