Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از تصادف یک پژو پارس با ۲ دستگاه پراید با ۴ کشته و ۹ مجروح خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هوشنگ کیانی گفت: ساعت ۱۹ روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در محور "تربت جام" به "سمیع آباد" ، بلافاصله گشت تصادفات به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود:دربررسی های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری پارس که راننده و ۵ عضو خانواده اش سرنشین آن بودند با یک دستگاه خودروی پراید که راننده و ۳ عضو خانواده اش سرتشین آن بودند به صورت رخ به رخ با یکدیگر تصادف و با یک دستگاه خودروی پراید دیگر نیز به شدت برخورد می کند. سرهنگ کیانی تصریح کرد: دراین حادثه خانم ۳۵ ساله ای که سرنشین خودروی پژو پارس بود و خانم ۲۵ ساله ای که سرنشین خودروی پراید بود دردم جان خود را از دست دادند وراننده و ۴ سرنشین دیگر پژو با ۲راننده و ۴ سرنشین ۲ خودرو پراید مصدوم  شده بودند که بلافاصله توسط اکیپ های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند. فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان تربت جام عنوان کرد: متاسفانه با وجود تلاش تیم پزشکی راننده ۳۶ ساله  یکی از  خودروهای پرایدومرد ۴۵ ساله ای که سرنشین این خودرو بوده به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باختند. سرهنگ کیانی خاطر نشان کرد: علت این تصادف مرگبار و دلخراش توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است. وی با ابراز تاسف از این سانحه از رانندگان خواست در هنگام رانندگی از اقداماتی از جمله صحبت کردن با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن که موجب حواس پرتی و بی توجهی به جلو می شود پرهیز کرده و با رعایت مقررات رانندگی از حوادث دلخراش رانندگی جلوگیری کنند. منبع: پلیس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پراید ماشین پارس تربت جام تصادفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه یک دستگاه خودروی پژو با ۲ دستگاه کامیون در تونل شماره ۵ محور یاسوج به بابا میدان برخورد کرد.

این حادثه منجر به آتش سوزی خودروی پژو شد.

متأسفانه در این حادثه سه نفر جان باخته و ۲ مصدوم حادثه توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 6096067

دیگر خبرها

  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت