Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی البرز گفت: تا پایان شهریور ۸۹۴ تن تخم مرغ از استان صادر شده است.

علیرضا جمالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: درحال حاضر ۱۱۴ واحد تولیدی مرغ تخم گذار با ظرفیت هفت میلیون و ۲۴۹ هزار قطعه در البرز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه همه این واحدهای تولیدی فعال نیستند، افزود: ۸۰  مورد از این واحدها با ظرفیت اسمی واقعی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به صادرات امسال تخم مرغ از البرز گفت: تا پایان تابستان ۸۹۴ تن تخم‌مرغ از البرز به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: پیش‌بینی شده است که تا پایان سال کل تولید تخم مرغ در البرز به  ۹۲ هزار تن برسد.

جمالی توضیح داد: علاوه بر این طی این مدت ۲۹ هزار و ۵۰۰ قطعه آبزیان زینتی، ۱۶۸ تن پای و پنجه مرغ، ۲۹ هزار و ۱۰۰ قطعه پولت تخم‌گذار و ۵۳کیلو و ۲۰۰ گرم خاویار از استان به خارج از کشور صادر شده است.

وی همچنین از صادرات ۳۵ هزار و ۶۱۹ کیلوگرم کنسرو ماهی، ۹ هزار و ۱۰ کیلوگرم عسل و پنج هزار و ۵۵۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد خبر داد.

جمالی به اقدامات بهداشتی در واحدهای پرورش طیور از لحاظ مبارزه با بیماری‌ها اشاره کرد و گفت:‌ طی این مدت ۸۹۰ هزار قطعه از طیور پرورشی استان تحت پوشش واکسیناسیون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد:‌ برای واکسیناسیون این تعداد طیور یک میلیون و ۷۸۱ هزار و ۲۰۰ دز واکسن مصرف شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کنسرو ماهی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۸ میلیون و ۲۰۰ تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۳۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۷ میلیون تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط ۸۰۰ هزار تومان!
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • خباثت جدید صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه/انفجار قوطی‌های شبیه کنسرو
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو