Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این مرکز محمد امین زرگر بیان کرد: از این تعداد ۹ نفر به مراکز درمانی اعزام و یک هزار و ۹۷۱ نفر نیز درمان سرپایی شدند.

وی ادامه داد: ۲ زائر اربعین حسینی که ظهر روز شنبه ۲۰ مهر، در مرز چذابه دچار عارضه قلبی شده بودند، توسط امدادگران اورژانس با بالگرد از درمانگاه ۱۱۵ چذابه به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این ۲ زائر یک خانم ۶۵ ساله  و یک آقای ۵۶ ساله بودند که در ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه امروز به آنها امدادرسانی انجام شد.

زرگر بیان کرد: واحدهای مستقر در درمانگاه مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز در مرز چذابه شامل اورژانس سرپایی، بخش مامایی، اتاق عمل سیار، دندانپزشکی، مرکز دپو دارو است که به زائران اربعین حسینی خدمات ارایه می دهند.

رییس‌ اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: ۳۰ دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار فروند بالگرد در منطقه مرزی چذابه برای امداد رسانی به زائران اربعین حسینی در آماده باش هستند.

در اربعین پارسال حدود ۸۰۰ هزار زائر حسینی از ۲ مرز چذابه و شلمچه در خوزستان، برای شرکت در کنگره عظیم اربعین عازم عراق شدند.

۷۱۵۸ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اورژانس هوایی امداد و نجات خوزستان اربعین ۹۸ مرز چذابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند