Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ قیاسیان در این گفت وگو با بیان اینکه طرح جامع و بزرگ صعود کوهنوردان لرستانی به ۳۱ قله کشور در یک روز برای اولین بار در تاریخ ورزش لرستان روز 19 مهرماه انجام گرفت ،اظهار کرد: این برنامه  برگ زرین دیگری به افتخارات هیات کوهنوردی لرستان اضافه کرد .

او افزود:  با مساعدت و حمایت  اداره کل ورزش و جوانان لرستان  و استقبال از این طرح عظیم هیات کوهنوردی استان با اعزام ۲۰۰ کوهنورد زن و مرد به ۳۱ استان کشور توانست در مدت زمان یک روز و در بازه زمانی ۱۲ ساعت  راس ساعت ۱۴ و چهل و پنج دقیقه عصر ۱۹ مهر ۹۸ کلیه قلل بلند کشور را صعود کنند:

قیاسیان با بیان اینکه 5قله به بانوان کوهنورد اختصاص داده شد ، افزود: تصمیم گرفتیم 5 قله را به طور مستقل به بانوان کوهنورد اختصاص دهیم ودر این راستا قله سنبران در لرستان ، قله  یخچال در همدان ، قله اورین در آذربایجان غربی  ،قله برف انبار قم  و قله دومیر در اراک به صعود بانوان اختصاص داده شدکه بانوان کوهنورد لرستانی در این صعود ها موفق عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیئت کوهنوردی لرستان گفت: این برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت شهدای ورزشکار استان در راستای تکریم خانواده شهدا و اثبات توانایی های کوهنوردان هم استانی برگزار شد  که جا دارد از زحمات سید علی  کریمی مدیر کل ورزش و جوانان لرستان  و سید حسین نازاریان مدیر کل بنیاد شهید لرستان که در حمایت همه جانبه این طرح ساعی و همراه بودند نهایت تقدیرکنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان بنیاد شهید قم ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

حسن زاده بیان کرد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی