Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت روز عصای سفید و فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و هفته پاراالمپیک همایش کوهنوردی ویژه نابینایان و کم بینایان کشور در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به مناسبت گرامیداشت روز عصای سفید و فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و همچنین هفته پاراالمپیک همایش کوهنوردی ویژه نابینایان و کم بینایان کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با حضور 60 ورزشکار به نمایندگی از چهار استان کردستان، یزد، لرستان و همدان صبح روز جمعه 19 مهرماه در کوه آبیدر سنندج آغاز شد.

شرکت کنندگان در دو بخش آقایان و بانوان رده سنی آزاد، مسافت میدان گاز سنندج به سمت آبیدر بزرگ را پیمودند و پس از آن مسیر قله آبیدر به طرف مجتمع زیارتی تفریحی خضر زنده را طی کردند و مراسم اختتامیه این کوهنوردی یک روزه در این تفرجگاه زیارتی تفریحی برگزار شد.

گفتنی است، این هماش تا بعدازظهر ادامه داشت و شرکت کنندگان با حمل پلاکاردهای شعار "بزرگداشت روز عصای سفید و هفته تربیت بدنی و ورزش و هفته پاراالمپیک" این مناسبت ها را گرامی داشتند.

هیات نابینایان و کم بینایان استان کردستان با همکاری گروه کوهنوردی عصای سفید کردستان و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی و مجری این همایش بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز جهانی نابینایان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند