Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@07:17:44 GMT

اختلال تلفنی در 4 مرکز مخابراتی تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۴۷۰۷

اختلال تلفنی در 4 مرکز مخابراتی تهران

ارتباط تلفنی مشترکان تهرانی در ۴ مرکز مخابراتی به دلیل انجام عملیات کابل برگردان دچار اختلال می شود.

 عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید فرد اسدی، شهید رجایی، شهرستان قدس و آزادگان آغاز شد.

با اجرای توسعه شبکه کابل مخابراتی، ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهرستان قدس با پیش شماره های ۴۶۸۱ الی ۴۶۸۹ در محدوده خیابان های رشادت (رشادت ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۸ و۱۰) ، کرامت و شهرک فرزان به مدت ۷۲ ساعت آینده با اختلال همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید فرد اسدی با پیش شماره های ۶۶۱۵، ۶۶۱۹، ۶۶۰۰ الی ۶۶۰۹ در محدوده خیابان های هاشمی، نیارکی، شهیدان و استاد معین تا فردا با اختلال روبرو است.

هچنین در مرکز مخابرات شهید رجایی ارتباط تلفنی مشتریان دارای پیش شماره های ۸۸۹۰ الی ۸۸۹۴، ۸۸۸۵، ۸۸۸۹، ۸۸۸۰، ۸۸۴۱، ۸۶۰۳ در محدوده این مرکز و خیابان های زرتشت شرقی، کریم خان زند، شهید عضدی و حافظ از فردا تا ۳ روز آینده دچار اختلال می شود.

ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات آزادگان نیز از ساعت ۲۴ امشب به مدت ۶ ساعت با اختلال همراه است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی توضیحاتی در خصوص اختلال اینترنت مناطق مرکزی تهران از سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد:

سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به برخی اخبار نادرست در خصوص وجود اختلال و افت شدید سرعت اینترنت طی روز جاری در مناطق مرکزی تهران عنوان کرد که اختلال و کاهش سرعتی در این مناطق نداریم.

وی افزود: بر اساس رصد لحظه‌ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کیفیت شبکه ارتباطی کشور تاکنون هیچ گونه افت سرعتی در شبکه ارتباطی مناطق مرکزی تهران مشاهده نشده است.

کد خبر 6091427 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم