Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز، شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ به شرح ذیل است:

آمریکا، اخلاق سیاسی و تمدنی ندارد/ امنیت توریست‌ها در ایران بیشتر از ترکیه و کشورهای اروپایی است/تحریم‌ها ایران را در بخش نظامی خودکفا کرد

استاد تاریخ مذاهب اسلامی، زبان فارسی و روابط بین‌الملل دانشگاه اولاداغ ترکیه درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: اگرچه تحریم‌ها بد است، اما برای ایران خوبی‎هایی هم آورده که موجب شده این کشور به نوعی خودکفا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌توجهی شهرداری به رفع نقاط حادثه‌خیز پایتخت/ شهرداری با پلیس راهور تعامل ندارد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شورای شهر، شهرداری را ملزم به رفع گره‌های کور ترافیکی کرده است،‌ اما تاکنون این کار انجام نشده است.

آموزش به قضات برای استفاده از مجازات‌های جایگزین

مدیر کل بهبود روش‌ها و فرآیندهای قوه‌قضاییه از آموزش به قضات برای استفاده از مجازات‌های جایگزین خبر داد.

«هزینه‌‌های اربعین» نباید به عنوان طلب شهرداری از دولت لحاظ شود/ افزایش مهاجرت از تهران

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: شهرداری‌های با جمعیت بالاتر از ۵۰ هزار نفر را ملزم کردیم که پدیده مهاجرت را در مدیریت شهری در نظر بگیرند.

کشته‌شدن ۷ زائر ایرانی در تصادف محور بدره_جسام/ عبور روزانه ۴۵۰ هزار زائر از مرزهای کشور به عراق/افزایش کرایه خودروهای عراقی به دلیل ضعف نظارت

دبیر ستاد مرکزی اربعین از کشته‌شدن ۷ زائر ایرانی در تصادف محور بدره_جسام خبر داد.

پایان نامه‌ها تا سال ۹۹ الکترونیکی می‌شوند

معاون اداری و مالی وزارت علوم گفت: از الکترونیکی شدن پایان‌نامه‌ها تا سال ۹۹ خبر داد.

وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها مسئولیت آموزش مدیریت سبز را به عهده دارند

معاون علمی و فرهنگی سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: اگر مدیریت سبز مورد توجه قرار بگیرد و به درستی به کار گرفته شود می‌تواند مصارف بیش از حد را کاهش داده و میزان آن را کنترل کند.

برگزاری اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه در تهران به معنای شکست سیاست‌های خصمانه علیه ایران است

نشست خبری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با برگزاری شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در تهران، امروز (شنبه) در محل وزارت بهداشت برگزار شد.

کاهش آمار طلاق‌های توافقی در کشور/افزایش ۱۹ درصدی پرونده‌های مطالبه مهریه

مدیر کل پیشگیری های فرهنگی اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از کاهش آمار طلاق‌های توافقی در کشور خبر داد.

دانشجویان توجه به محیط‌زیست را مدنظر قرار دهند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان باید توجه به محیط زیست را مدنظر داشته باشند تا در آینده آن را اعمال کنند و شاهد اثرات مهم آن باشند.

مصدومیت یک مرد میانسال بر اثر حریق در منزل مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق و مصدومیت یک مرد میانسال در یک منزل مسکونی خبر داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است

به گزارش جماران؛ «خلیل الحیه» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: «ما آماده هستیم تا با آتش‌بسی به مدت ۵ سال یا بیشتر با اسرائیل موافقت کنیم.»

شفقنا به نقل از الجزیره نوشت: الحیه افزود: «حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است»

وی با اشاره به اینکه حماس خواهان پیوستن به سازمان آزادی‌بخش فلسطین است، اظهار داشت: «همه مبارزان با اشغالگری به هنگام استقلال و دستیابی به حقوق و کشورشان به حزبی سیاسی تبدیل و نیروهای رزمی‌شان هم به ارتشی ملی بدل شدند.»

حمله به رفح

این عضو ارشد درباره تهدیدات اسرائیل در حمله به شهر رفح گفت: «این حمله در نابود کردن حماس ناکام خواهد ماند، ارتباط و تماس‌ها میان رهبران سیاسی حماس در خارج و فرماندهان نظامی در غزه به دلیل جنگ قطع نشده است و ارتباطات، تصمیم‌ها و رویکردها با هماهنگی دو طرف اتخاذ می‌شود.»

الحیه تصریح کرد: «نیروهای اشغالگر اسرائیلی تنها توانسته ۲۰ درصد از توانمندی‌های انسانی یا میدانی حماس را از بین ببرد.»

مذاکرات آتش‌بس

این رهبر حماس مورد مذاکرات تبادل اسرا تاکید کرد: حماس از قطر می خواهد نقش میانجی‌گری را ادامه دهد، ما قصد نداریم دفتر سیاسی خود را از دوحه پایتخت قطر منتقل کنیم»

الحیه توضیح داد «حماس در مورد تعداد اسرای فلسطینی که می‌خواهد در ازای آزادی باقی‌مانده اسرای اسرائیلی آزاد کند، امتیازاتی داده است اما جنبش دقیقاً نمی‌داند چه تعداد اسرا هنوز در غزه هستند و چه تعداد در قید حیات‌اند.»

وی با تاکید بر اینکه حماس از خواسته‌های خود در آتش‌بس دائمی و خروج کامل نیروهای اسرائیلی عقب نخواهد نشست،گفت: «پیش از اطمینان نیافتن از پایان جنگ، تحویل اسرای موجود نزد مقاومت، چه سودی دارد؟»

دیگر خبرها

  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین