Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:08:33 GMT

افزایش ۱۵ درصدی حقوق مستمری بگیران

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۷۳۳۰

افزایش ۱۵ درصدی حقوق مستمری بگیران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سجاد طاهری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت : حقوق مستمری بگیران تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان ۱۵ درصد افزایش یافته است.

او گفت : با اعمال این افزایش حقوق از روز ۱۵ مهرماه سال جاری ما به التفاوت مربوط به آن از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه به حساب این افراد واریز و در شعب مختلف یکی از بانک‌های استان قابل برداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با بیان اهمیت موضوع بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای دولت و مجلس گفت: تفاهم‌نامه بین این صندوق بیمه با معاونت توسعه روستا‌ها و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاونت اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و بانک‌های عاملی که تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر را پرداخت می‌کنند، منعقد شده است.

این مسئول افزود: از این پس تمام متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری می‌توانند ضمن بهره مندی از خدمات بیمه اجتماعی از کمک و یارانه ۷۰ درصدی دولت در این حوزه بهره‌مند شوند.

طاهری تعداد بیمه شدگان تحت پوشش این صندوق را در استان ۷۴ هزار خانوار و تعداد مستمری بگیران تحت پوشش را قریب به ۲ هزار خانوار اعلام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

حقوق مستمری بگیران تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی افزایش می یابد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تامین اجتماعی اسفند ماه سال گذشته درباره موضوع کسر مبلغ یک میلیون تومان از فیش حقوقی مستمری بگیران این سازمان که موجبات نارضایتی تعداد قابل توجهی از بازنشستگان را به همراه آورده است،در اطلاعیه ای اعلام کرد کسورات انجام شده  با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته است و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان است. اما گویا این انتخاب برای برخی هنوز قطعی نشده است . شهروند خبرنگاری در پیامی از برگردانده نشدن وجه کسر شده گلایه کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم، اسفند ماه ۱۴۰۲ از مستمری بگیران مبلغ یک میلیون تومان برداشت کردند. برای پیگیری به بیمه مراجعه کردم گفتند برای سرمایه گذاری برداشت شده و عودت داده می‌شود.تا کنون برگشتی به حساب صورت نگرفته.در طی این مدت بین بیمه و بانک و تامین اجتماعی در رفت و آمد هستم، هر کدام می‌گوید به ما مربوط نیست به فلان جا مراجعه کنید

دیگر خبرها

  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود