Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی حج از نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت، امروز از هتل در حال ساخت کوثر در نجف اشرف بازدید کردند.
در این بازدید معاون فرهنگی بعثه و نمایندگان بعثه رهبری در عراق و نجف اشرف، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت را همراهی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست حجاج ایرانی در حاشیه این بازدید از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته مهندسان و متخصصان ایرانی در ساخت این هتل تقدیر کرد و تلاش آن‌ها را ماندگار دانست.
امین بلوچی سرپرست کارگاه ساخت هتل کوثر در حاشیه این بازدید از مراحل ساخت این هتل و امکانات و ظرفیت‌های آن گزارشی ارائه کرد و گفت: این هتل در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع در ۹ طبقه و زیربنای ۲۱ هزار متر مربع در حال ساخت است و پس از آماده شدن پذیرای زائران ایرانی خواهد بود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۸ درصد عملیات ساخت هتل کوثر پیشرفت فیزیکی داشته است، ‌یادآور شد: در این هتل ۲۳۶ اتاق و ۷۰۰ تخت درنظر گرفته شده است و ۹۵ درصد مصالح به کارگرفته شده از مصالح و کالاهای ایرانی است که در صرفه‌جویی اقتصادی و کیفیت بسیار مناسب بوده است.                                                                                                               

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت نجف اشرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی موسوی گفت: عملیات آماده سازی شهرک مسکونی آذرشهر به مساحت ۱۵۲ هکتار آغاز خواهد شد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان آذربایجان شرقی در شهرستان سراب با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه مسکونی را کلید خواهد زد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان گفت: با حضور وزیر راه عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی هم آغاز می‌شود.

موسوی افزود: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت یک هزار و ۸۶۵ مترمربع و کلنگ زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ مترمربع در شهر سهند از دیگر برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی گفت: بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر و افتتاح طرح مشارکتی مجتمع تجاری باران در شعر جدید سهند با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۳۱ باب مغازه در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد