Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا دهدشتی زاده مدیرکل اداره استاندارد خوزستان در تشریح عملکرد ۶ ماهه اول سال ۹۸ این اداره در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای فروردین ماه ۹۸ تا پایان شهریورماه سال جاری، ۱۱۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان صادر، تعلیق و یا ابطال شد.

او افزود: از این تعداد، ۳۲ پروانه علامت استاندارد شامل؛ ۲۷ پروانه اجباری و ۵ پروانه تشویقی صادر گردید، ضمن اینکه ۴۰ پروانه شامل؛ ۳۸ پروانه اجباری و ۲ پروانه تشویقی به حالت تعلیق در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهدشتی زاده تعداد پروانه‌های ابطال شده در این مدت را ۳۹ مورد شامل؛ ۳۲ پروانه اجباری و ۷ پروانه تشویقی عنوان کرد.

مدیرکل اداره استاندارد خوزستان در ادامه اظهار داشت: در ۶ ماهه اول امسال همچنین از ۷۱۸ واحد، شامل؛ ۵۸۲ واحد تولیدی و ۱۳۶ واحد صنفی نمونه برداری انجام شد.

رضا دهدشتی زاده درخصوص نمونه برداری از محموله‌های صادراتی و وارداتی بیان کرد: از ۹۹ محموله صادراتی از کشور و ۲۳ هزار و ۹۷۶ محموله وارداتی به کشور نمونه برداری شد، ضمن اینکه نمونه برداری برای تعیین ماهیت یکهزار و ۱۵۳ مورد کالا‌های مختلف صورت گرفت.

انتهای پیام/گ

بیش ۳۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است