Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور 20 مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به میزبانی ویژه موکب کریمه اهل‌بیت(س) از اهالی رسانه در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا اظهار کرد: امسال نیز آستان مقدس با استفاده از ظرفیت‌های موجود تلاش کرده است تا رسالت میزبانی از زائران و همچنین خادمان رسانه‌ای اربعین را به شیوه مطلوب دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حضور شبکه‌های ملی و بین‌المللی در موکب آستان مقدس بانوی کرامت یاد کرد و افزود: هر چند سال‌های گذشته نیز این موکب به‌عنوان یک پایگاه رسانه‌ای عملکردهای مطلوبی را دنبال کرده است اما امسال در حوزه رسانه با راه‌اندازی استودیو ویژه شاهد تحول چشم‌گیری در انعکاس برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی خواهیم بود. معاون فرهنگی اجرایی موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه بیش از ۲۰ میلیون تومان برای ایجاد استودیو ویژه رسانه هزینه شده است، عنوان کرد: موکب آستان مقدس علاوه بر ارائه خدمات رفاهی، اسکان و درمانی به دنبال این است تا بتواند بستر انعکاس و معرفی گسترده‌تر حماسه اربعین حسینی را رقم بزند. وی به آغاز فعالیت موکب بانوی کرامت از ۱۴ مهرماه اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های مختلف موکب از جمله انعکاس برنامه‌های رسانه‌ای تا ۲۷ مهرماه ادامه خواهد داشت. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا قم بهشتی پور موکب حضرت معصومه استودیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست