Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ملی فوتبال کلمبیا و شیلی امشب در دیداری تدارکاتی در کشور اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این مسابقه شاگردان کارلوس کی روش در خط دفاعی مستحکم بودند اما نتوانستند دروازه شیلی را باز کنند. همچنین دوان زاپاتا مهاجم کلمبیا در این بازی به شدت مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: 

بازگشت ژرمن‌ها به صدر/ گلباران اسکاتلند توسط شیاطین سرخ

پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست

پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست

انتهای پیام/

نتایج بازی های دوستانه فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا