Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام شد. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیریت امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد:  اوراق تامین مالی با 85هزار و912 میلیارد ریال در پایان شهریور امسال در صدر بزرگترین صنعت بورسی از نظر ارزش معاملات ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله با 78 هزار و 659 میلیارد ریال و فلزات اساسی با 53هزار و 247 میلیارد ریال در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

همچنین گروه خودرو و ساخت قطعات، بانک‌ها و موسسات اعتباری، محصولات شیمیایی، مواد و محصولات دارویی، سرمایه گذاری ها، محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر و استخراج کانه های فلزی در مکان‌های چهارم تا دهم بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات هستند.

بر اساس این گزارش، فعالیت‌های هنری، سرگرمی و خلاقانه و ابزرار پزشکی، اپتیکی و اندازه‌گیری نیز در رتبه‌های انتهایی این جدول ایستادند.

بازگشت پرقدرت شاخص بورس به رالی صعودافت 13000واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشتدستورالعمل جدید بازار پایه فرابورس باز هم اصلاح شد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شاخص بورس بورس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاخص بورس بورس تهران شاخص بورس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با رشد ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۸۶۷ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۳,۸۰۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۹,۴۰۳.۹۶۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746311

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • محرک جدید بورس
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس