Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «امیر جعفری» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امسال با دو فیلم سینمایی «سگ بند» ساخته مهران احمدی و «من می ترسم» ساخته بهنام بهزادی راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد. تاریخ انتشار: 08:30 - 21 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۸۸۱

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، «امیر جعفری» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امسال با دو فیلم سینمایی «سگ بند» ساخته مهران احمدی و «من می ترسم» ساخته بهنام بهزادی راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعفری هم اکنون اکران فیلم سینمایی «زیر نظر» نخستین ساخته مجید صالحی در مقام کارگردان را در برنامه دارد، رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، علی استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، علی صالحی، سامیه لک، مصطفی راد، عباس جمشیدی و آزاده صمدی بازیگران "زیر نظر" هستند.

از نکات عجیب فیلم اول مجید صالحی می توان به حضور رضا پرستش در مقام بازیگر اشاره کرد، وی که به دلیل شباهت خود به بازیکن مطرح فوتبال جهان به لیونل مسی ایرانی مشهور است حالا مثل بسیاری از چهره های مجازی وارد سینما و عرصه بازیگری شده است.

جعفری همچنین فیلم سینمایی «سراسر شب» ساخته فرزاد موتمن را نیز در برنامه دارد، وی در این فیلم با الناز شاکردوست همبازی شده است، این فیلم نزدیک به یکسال در صف اکران مانده و هنوز تکلیفش مشخص نیست. 

سگ بند

مهران احمدی که سابقه ساخت یک فیلم کمدی با نام مصادره را در کارنامه دارد برای فیلم دوم خود نیز به سراغ ساخت یک کمدی دیگر با تیم بازیگری جدید رفت. امیر جعفری، بهرام افشاری و مهران احمدی بازیگران اصلی «سگ بند» هستند. به احتمال زیاد احمدی قصد دارد فیلمش را برای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کند.

براساس آخرین اخبار «سگ بند» باری دیگر فضایی کاملاً کمدی با حال و هوایی همچون مصادره ساخته خواهد شد، هنوز درباره سایر بازیگران و یا بازیگران زن این فیلم سینمایی صحبتی به میان نیامده اما این اثر تلاشی دیگر از مهران احمدی برای حضور در فجر خواهد بود.

من می‌‌ترسم

امیر جعفری همچنین در فیلم سینمایی من می‌ترسم به نویسندگی و کارگردانی بهنام بهزادی به ایفای نقش پرداخته است، این فیلم نیز یکی از شانس های حضور در جشنواره فیلم فجر است.

جعفری در این فیلم بار دیگر با الناز شاکردوست همبازی شده است، علاوه بر جعفری و شاکردوست بازیگرانی همچون ستاره پسیانی، پوریا رحیمی سام، مهران احمدی و میترا رفیع در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی، آمده است: بديش اينه من وسط کلی شک ام که می خوام برم یا نه...ولی بدترش اینه که صدبرابرش مطمئنم نمی تونم بمونم.

بهزادی پیش از این ساخت فیلم هایی چون، «تنها دوبار زندگی می کنیم»، «قاعده تصادف» و «وارونگی» را در کارنامه خود دارد، که برای این آثار جوایز مختلفی از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سگ بند امیر جعفری من می ترسم مهران احمدی بهنام بهزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۶۰۰ هزارتن گندم از کشاوزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ هزارتن رشد داشته است.

به گفته او، بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های نرمال در اردیبهشت برآورد می شود که میزان خرید تضمینی گندم با پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران و اعلام جایزه تحویل به ۱۲ میلیون تن برسد که نسبت به سال قبل ۱۴ درصد رشد خواهد داشت.

هاشمی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید گندم به بالای ۱۴ میلیون تن برسد که در صورت اعلام جایزه تحویل و جلوگیری از هدررفت تولید، خودکفایی به طور کامل تحقق می یابد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه برداشت گندم در ۸ استان در حال انجام است، افزود: از مسئولان انتظار داریم که هرچه سریع تر جایزه تحویل را اعلام کند تا از هدررفت گندم‌تولیدی جلوگیری می کند.

او گفت: با توجه به شرایط مساعد بارندگی و تولید انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه گندم توسط رئیس جمهور اعلام شود و کماکان پیگیر این موضوع هستیم تا از واردات گندم بی نیاز شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس