Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرحج و زیارت استان اصفهان از ثبت نام ۲۶۳ هزار اصفهانی و ۳۱ هزار نفر از کاشان برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی خبر داد. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، غلامعلی زاهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال اصفهانی‌ها برای شرکت در راهپیمایی باشکوه و بزرگ اربعین حسینی اظهار داشت: تا شب گذشته 263 هزار نفر از استان اصفهان برای شرکت در این راهپیمایی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این آمار به جز آمار ثبت نامی‌های شهرستان کاشان است که بر این اساس از این شهرستان نیز تاکنون 31 هزار نفر برای سفر به عراق و شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده‌اند.

اخبار اربعین 98| موکب اربعین نورالزهرا(س) گیلان در کربلای معلی برپا شد‌اخبار اربعین 98| ارائه خدمات خالصانه کاشانی‌ها به زائران سیدالشهداء (ع)اخبار اربعین 98 |خدمات رایگان پزشکی قانونی در فاصله زمانی 20 مهر تا 3 آبان ماه در ایلام

مدیر حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته 150 هزار نفر از اصفهان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت کردند، گفت: با توجه به استقبال پرشوری که امسال برای سفر به کربلای معلی در روزهای منتهی به اربعین صورت گرفته است پیش بینی می‌شود در فرصت باقی مانده آمار ثبت نامی‌ها از اصفهان به 300 هزار نفر یعنی دو برابر سال گذشته برسد.

وی با اشاره به لزوم ثبت نام شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح بیان کرد: از زائران عزیزی که قصد سفر به کربلا را دارند خواهشمندیم ثبت نام خود را سریع‌تر انجام داده و به روزهای پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور