Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@13:43:50 GMT

ماجرای ژست‌های خبرساز تیم ملی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۰۸۶

ماجرای ژست‌های خبرساز تیم ملی (عکس)

تیم ملی یکی از بهترین فضاهای چند وقت اخیر خود را پشت سر می‌گذارد و بازیکنان آماده‌ی دستیابی به سهمیه حضور دوباره در جام جهانی می‌شوند.

به گزارش “ورزش سه”، هیچ چیزی برای مسعود شجاعی بهتر از این نخواهد بود که به عنوان باتجربه‌ترین ستاره تیم ملی، کری‌های درون تیمی را به سود خود خاتمه دهد.


روز گذشته هم یکی از همان روزها بود که کری به اوج خود رسید و در نهایت تیم پیروز اینچنین ژست‌های قهرمانانه را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فوتبال درون تیمی بین بازیکنان در حد بالای کری‌خوانی بین بازیکنان پیش رفت و کار حتی به صفحات مجازی آنها نیز کشید تا اینچنین مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی نیز برای رفقایشان خط و نشان بکشند.

 

 

شاهدان آخرین تمرین تیم ملی می‌گویند در جریان این کری‌خوانی حتی رقابت شدیدی بین مهدی طارمی و بیرانوند به عنوان هم‌تیمی‌های سابق باشگاهی نیز شکل می‌گیرد و مهاجم کنونی ریوآوه برای گلزنی به شماره یک محبوب این روزها، بعد از یک ضربه شوت، دقایقی او را به دلیل مصدومیت از جریان تمرین خارج کرده است.


در نهایت اما این تیمی متشکل از احسان حاج صفی، رامین رضاییان، کنعانی زادگان، نادری، امیری، امید ابراهیمی و محبی بود که بعنوان پیروز کمپ تیم ملی را بعد از گرفتن عکس یادگاری این تمرین پرماجرا ترک کرد. هرچند مسعود شجاعی که در تیم مقابل بازی می کرد با کاری عجیب، با قرار دادن تصویر دو نفره با حاج صفی،طارمی و انصاری‌فر و البته اشکان دژآگه را تگ کرد و برای آنها کری خواند.

 

احسان حاج صفی مسعود شجاعی تیم ملی ایران اشکان دژاگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احسان حاج صفی مسعود شجاعی تیم ملی ایران اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد

انتشار تصویری از تعرفه عضویت در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در فضای مجازی خبرساز شد.

میلاد نوری یکی از شهروندان این عکس را منتشر کرد و نوشت:

عضویت باشگاه انقلاب برای ایرانی‌ها سالی ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان شده.

برای "افراد خارجی" ۳.۰۹۱.۵۰۰ تومان. تقریبا ۴۰۹.۰۰۰ تومان کمتر از ایرانی‌ها.

برای ایرانی‌ها دیگه امکان یک بار ورود وجود نداره. اما برای خارجی‌ها امکان ورود مهمان با ۳۷.۲۰۰ تومان (کمتر از یک دلار) شرایط فراهمه.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • (عکس) واکنش خبرساز هادی چوپان به روز شیراز
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • پیرمرد خبرساز سپاهانی بازداشت شد