Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: ۹۶ درصد مشترکین البرزی برای دریافت قبوض الکترونیکی برق ثبت نام کرده‌اند.

بهنام بیات درگفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای مهرماه صدور قبوض کاغذی برای مشترکین برق متوقف شده و به این فرایند به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تا کنون ۹۶ درصد مشترکین البرزی برای دریافت قبوض الکترونیکی ثبت نام کرده اند و امیداریم سایر مشترکین هم هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: برای ثبت نام مشترکین باید شماره تماس خود را به ۵۰۰۰۱۵۲۱ و ۲۰۰۰۱۵۲۱ ارسال تا هزینه برق مصرفی خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

وی توضیح داد: در پیامکی که برای مشترکان ارسال می‌شود لینکی وجود دارد که با کلیک بر روی آن مشترکان می‌توانند از جزئیات و چگونگی برقی که مصرف کرده‌اند مطلع شوند.

بیات با بیان اینکه برای جلوگیری از ارسال پیامک‌های مازاد به مشترکین، پس از پرداخت مبلغ قبض تاییده پرداخت الکترونیکی برای مشترکان ارسال نشده و بدهی مشترک به صورت خودکار صفر می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: مشترکان برای اطمینان از صفر شدن بدهی خود می‌توانند به لینکی که مبلغ برق مصرفی درآن درج شده مراجعه و قبض الکترونیکی خود را چک کنند.

وی افزود: حذف قبوض کاغذی صرفه جویی زیادی در هزینه می‌شود و از قطع هزاران درخت در سال جلوگیری می‌کند به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود برای اجرای درست این طرح با شرکت برق همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قبض برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان