Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@16:21:38 GMT

واکنش مدیرعامل مترو تهران به اعتراضات کارگران

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۳۱۰

واکنش مدیرعامل مترو تهران به اعتراضات کارگران

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با تاکید بر اینکه کارگران مترو تعدیل نمی‌شوند، گفت: خبر استعفای رئیس هیأت مدیره مترو به دلیل درگیری با کارکنان صحت ندارد.

به گزارش فارس، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه، درباره اعتراضات روز گذشته تعدادی از کارکنان خطوط مترو و حواشی این حادثه اظهار داشت: قرار نیست کارگران تعدیل شوند و تنها برنامه‌ها جهت مامور شدن آن‌ها به بخش‌های دیگر شهرداری است؛ بنابراین نباید هیچ جای نگرانی در این زمینه وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کارکنانی که به مناطق مختلف شهرداری مامور می‌شوند شرایطشان مشابه پرسنل مترو بوده و آسیبی به قرارداد آن‌ها وارد نمی‌شود فقط محل کار آن‌ها تغییر یافته است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه ادامه داد: کارگران باید تابع قانون در سازمان خود باشند و ما بنا نداریم کسی را تعدیل کنیم.

امام درباره حواشی ایجاد شده از این تجمع و انتشار فیلمی در فضای مجازی خاطرنشان کرد: روز گذشته برخی از کارکنان مترو با رئیس هیات مدیره مترو درگیری‌های لفظی داشتند که پس از آن همگی به سالنی در همان حوالی رفته و مذاکرات را انجام دادند.

وی در پاسخ به اینکه شنیده‌ها حکایت از احتمال استعفای رئیس هیات مدیره مترو دارد گفت: چنین خبری به هیچ عنوان صحت ندارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مترو علی امام کارگران مترو سندیکا اعتراضات کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا

محمد جواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان در شبکه ایکس و در صفحه شخصی خود در ارتباط با اعتراضات دانشجویی در آمریکا  نوشت :‌ «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم های شریف شرف دارند.

وی افزود: دولت ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.»

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • جشنواره کن در کما
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل