Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:04:49 GMT

فینالیست جام حذفی فصل گذشته محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۴۲۷

فینالیست جام حذفی فصل گذشته محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال احکام جدید خورا در خصوص برخی باشگاه های فوتبالی صادر کرد که به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت پیمان شیرزادی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۵ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در پی شکایت شیرزادی از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوی خواهان را با توجه به شروط قراردادی مردود اعلام کرد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت صادق مقدم کوهی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پی شکایت وحید مرادی از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت ابوالفضل قربانی از باشگاه آلومینیوم اراک،این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۶ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت فرهاد سالاری پور از باشگاه مس کرمان، کمیته وضعیت دعوی خواهان را با توجه به عدم تکمیل هزینه دادرسی و عدم ارائه مستندات کافی جهت رسیدگی مردود اعلام کرد.

* در پی شکایت اسماعیل شریفات از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۷ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

کد خبر 4745008

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال داماش گیلانیان کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال کامبوج تیم گل گهر سیرجان مارک ویلموتس کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟